Cr7'den;
Normal bir şekilde evde ben, Benzema, Talisca ve Dybala takılıyorduk. Onlara her zaman ki gibi yine aşk taktikleri veriyordum. Dybala birden alaycı bir biçimde atıldı; "Madem bu kadar bilgilisin bu taktiklerle birini kendine aşık etsene." Talisca ve Benzema da ona katıldı.
Anlık gazla, "Haklısın aslında, birinin üstüne uygulamalı göstermek daha eğlenceli olabilir." Dybala tekrar alaycı bir tavırla "Göreceğiz." dedi.
Bu olayın üstünden tam bir hafta geçti.
Hâlâ beni darlayıp çalışmaların nasıl gittiklerini soruyorlardı. Onları geçiştirmek için "Çok iyi." "Mükemmel." "Göreceksiniz." Tarzında şeyler zırvalıyordum.
Ama daha kendime aşık edebilecek biri bile bulamamıştım.Bu gün bir partiye davetliydim. Bi umutla hazırlanmaya başladım. Önce duşumu aldım, sonra özenle hazırlanıp hızla davetin bulunduğu konuma gittim.
Arabadan inip içeri girdim. Etrafa göz gezdirdim ancak gözüm birine takıldı. Kumral, zarif yakışıklı, kısa bir adam.
Belki de aradığım kişiyi bulmuştum. Uzaktan onu gözlemlemeye başladım.
Yanındaki kadınlarla gülüp eğleniyordu. Onu kaptıramazdım.
Bu yüzden harekete geçtim.Yanına gittim. "Selam." İlk başta yüzüme bomboş baktı bir kaç saniye sonra o da aynı şekilde "Selam." dedi.
Sarhoştu sanırım. "Tanışmak ister misiniz diye sormaya geldim, dikkatimi çektiniz." Muzdarip bir ifadeyle.
"Lionel Andrés Messi Cuccittini."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKTİKLER - RONALDOxMESSİ
RomanceYenilgim, yenilgilerimin içinde en iyisi senin eserindi.