Museum

164 20 6
                                    

Cristiano'dan

Yine ve yine klasik bir müzeye davetliydim. Böyle şeyler oldum olası asla dikkatimi çekmedi. Ama davete katılmak zorundaydım. Yoksa yine saçma sapan "egoist" iddiaları ortaya
atılacaktı. Bir kaç küfür savurup hazırlanmaya koyuldum.

Gri bir takım elbise giydim. G63 Mercedes jeep'ime binerek yola çıktım.
Aynadan kendime göz ucuyla baktım, kendimi yakışıklı buluyordum. Nerdeyse kendime aşıktım.

Yarım saat sonra müzeye vardım. Araba anahtarımı valeye bırakarak içeri girdim. Etrafımı paparazziler sarmıştı bile. Aşk hayatı, futbol hayatı ve bir çok gereksiz soru. Korumalar hızla onları yanımdan uzaklaştırdı. Rahat bir nefes aldım.

Müzeye girdiğim de hızla gözümü etrafta dolaştırdım. Heykeltıraşlar, resimler, değerli taşlar vardı. Yine hiçbiri dikkatimi çekmedi. Taki gözüm onlardan çok farklı alakasız bir yere çarpana kadar. Quaresma ve Taslica?
çok yakın duruyorlardı. Talisca'nın eli Quaresma'nın belindeydi sahiplenici bir şekilde. Fazla üstünde durmadım. Yakında öğrenirdim.

Tekrar gözümü etrafta dolaştırmaya başladım. Çok tanıdık bir sima ile duraksadım. O gün gördüğüm adam Lio? Yalnızdı, tuhafıma gitmişti. Yanına gidip selam vermek istedim, ve yaptım.

"Hey! Merhaba Lio." Beni görünce gülümsedi. "Merhaba." Nazikçe elini tutup öptüm. Lanet olası çok centilmen bir heriftim. "Nasılsın?, o gün tanıştık ama numaranı falan alamadım." "İyiyim, evet evet hatırlıyorum." "Şimdi numaranı falan almak isterim, tabi sende istersen." Önce numaranı sonra seni. "Tabii neden olmasın."

Cebimden telefonumu çıkarıp ona verdim. O da numarasını girdi. Böyle biraz konuştuk. Sonra biri aradı, o da acil olduğunu söyleyerek özür dileyip yanımdan ayrıldı. Onun hakkında biraz bilgi edinebilmiştim. Tatlı biriydi.

BEN GELDİM SİMDİ GİDİYORUM HİC YORUM VE OY ATMİYORSUNUZ 🛀🏼🛀🏼

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TAKTİKLER - RONALDOxMESSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin