Perla Skeeter, Harry Potter, Ron Weasley ve Hermione Granger ortak salonda Sirius Black'in aklanması sonucu hakkında konusuyorlardı. Tabi Perla sohbetten çok annesi Rita Skeeter'in Sirius Black hakkında yazdıkları ile ilgileniyordu. Olayı tabiki abartarak anlatmıştı. Harry Potter, Perla'yı fark edince "Sorun değil sonuçta sen yazmıyorsun."
"Evet öyle ama onu durduramadığım için suçlu hissediyorum" bu sözün ardından konuşan olmadı. Bir anda Neville yanımıza gelip Harry'e "Dudley Dursley diye birinden gelmiş" dedi ve mektubu masaya bırakarak uzaklaştı. Harry dahil hepimiz şaşırmıştık. O çocuk tüm çocukluğunu Harry'in çocukluğunu maffederek geçirdi. Ama şimdi ona mektup gönderiyor. Tam Harry mektubu açacaktı ki durdurdum. "Büyük ihtimalle iyiliğin için gelen bir mektup değil. Burda açma." Dedim. Hermione de beni onayladı. "Gryffindor ortak salonunda açarsın bari orada seni yargılayacak birileri yok" dedi Hermione.
Ron konuyu değiştirip yine eski konuyu açtı ve sohbete devam ettik.
❄️
Sevgili harry;
Bu mektubu beklemediğine eminim. Ama yazmam gerekti bu önemli bir konu. Söylemesi zor ama galiba eskisi gibi normal biri değilim. Yani sana şöyle anlatmalıyım ki geçen bir çocuk ile kavga ettim. Ama ben sinirlenince çocuğa elimi bile sürmeden metrelerce uzağa uçtu. Okul müdürüne de mektup gönderdim olaydan haberi var. Senden en kısa zamanda haber bekliyorum.
~Dudley Dursley.
"Ne yani oda mi büyücü?" Dedi Ron. "Galiba ama bunu teyzem ve eniştem duyarsa onu maffederler. Onu bir şekilde kaçırmamız bile gerekebilir." Diye cevapladı Harry.
"Ona mektup yazacak misin?" ~Hermione
"Eğer yazarsam mektubu teyzem bulabilir bu çok riskli"
"O zaman ona bizzat kendimiz ulaşmalıyız Dumbledore'nin haberi varsa eğer bize yardımcı olur" dedi genç kız. onlarda onu onaylayınca beraber Dumbledore'un odasına gittiler.
❄️
"Evet çocuklar bir sorun mu var?" Dumbledore İçeri giren dört çocuğa gülerek baktı. "Profesör biz sizinle kuzenim Dudley adına konuşmak için geldik." Dedi Harry.
"Tabi Harry hogwarts'a geleceği konusunda değil mi?" Harry kafasını salladı.
"Profesör, peki ona nasıl ulaşacağız?"
Diye sordu Perla. Dumbledore bir kaç saniye sonra cevap verdi. "Merak etmeyin bayan skeeter, orasını ben halledeceğim fakat ondan önce mugglelerin yanına gitmemiz gerekiyor." Dedi."Peki ama-" kızın sözü hermione tarafından kesildi. "Mugglelerin yanına gidince Harry dudley'i çağırır-" bu sefer sözü nesile o olmuştu.
"İyi ama nasıl." Dedi, gözlüklerini düzeltirken genç çocuk. "Pelerin ile odasına girersin ve onu alıp gelirsin." Uzun bur aradan sonra Ron ilk defa konuşmuştu. Dumbledore ron'u onaylar bir şekilde konuştu. "Evet bay weasley haklı Harry dursley'i sen alıp aşağıya getirirsin bende muggleler ile ilgilenirim, evet herkes anladığında göre yarın saat 9'da benim odam da olursanız sevinirm. Şimdi iyi geceler hepimize." Dumbledore, konuşması gidince odanın arkalarına doğru gitmişti.
Dört arkadaş ortak salonun kapısında yaklaşırken hermione uzun sesizlikten bıkıp konuşunca herkes ona dönmüştü. "Sizce başaracak mıyız?" Dedi. Ron kolunu omzuna koydu "tabiki de, zor bir şey değil herm hem zaten yanımızda sen varsın bize bişi olursa yardım edersin." Demesi ile herkes gülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perla Rita Skeeter/ Dudley Dursley
FanfictionDudley Dursley artık eskisi kadar normal olmadığını darkyeder ve Harrye mektup yazar. Bu haber ile altın dörtlü Dudley'e diğer yıla kadar temel büyüleri öğretir.