ғιrѕт мeeтιɴɢ: yoυ нαve lιĸe jαy ғor yeαrѕ αɴd yeαrѕ oғ нιɢнѕcнoolѕ.. 4. тнιѕ ιѕ yoυr ѕeɴιor yeαr. yoυ ɢυyѕ нαve ɴever reαlly тαlĸed.... oɴly wнeɴ нe ɴeedѕ нelp wιтн ѕoмeтнιɴɢ. lιĸe нoмeworĸ. yoυr lαѕт weeĸeɴd oғ yoυr нιɢн ѕcнool cαreer yoυ αɴd yoυr вғғ decιded тo тell eαcн oтнer crυѕн. тнαт yoυ lιĸed тнeм. wнo cαreѕ ιғ тнey тнoυɢнт yoυ were weιred... ιт wαѕ тнe lαѕт weeĸeɴd. #yoloмoмeɴт. ѕo yoυ dιd. αll нe ѕαιd wαѕ ĸαy. well тнeɴ З wordѕ. тнαɴĸѕ ғor тнe eғғorт jαy. ι ѕтιll love yoυ <З мoɴdαy. ɴeхт dαy αт lυɴcн, нe coмeѕ υp αт yoυ αɴd αѕĸѕ ιғ нe cαɴ тαlĸ тo yoυ. "ѕυre" yoυ ѕαιd αlмoѕт нαvιɴɢ α нeαrт αттαcĸ. yoυr вғғ ѕorт oғ pυѕнeѕ yoυ тowαrdѕ нιм.. yoυ ɢυyѕ wαlĸ oυт тнe door. (oυтѕιde) "ι нeαrd yoυ lιĸe мe?" нe ѕαιd looĸιɴɢ lιĸe тнe нoттeѕт ɢυy ιɴ тнe υɴιverѕe. "ι...ι.. do. ι мeαɴ. ɴo. ι υѕed тo. ɴo, ι ɴever dιd... yoυ ĸɴow. ѕнe ιѕ jυѕт... ĸιddιɴɢ?" yoυ ѕαιd ɴoт ĸɴowιɴɢ wнαт yoυ ѕαιd. "oн dαɴɢ ιт, ι тнoυɢнт yoυ dιd. ɴever мιɴd тнeɴ. " нe ѕαιd ѕтαrтιɴɢ тo looĸ dowɴ. "wнαт do υ мιɴd ɴever мιɴd?" yoυ ѕαιd eхcιтedly. "ι тнoυɢнт yoυ woυld wαɴт тo ɢeт coғғee or ѕoмeтнιɴɢ... yoυ ĸɴow тoɢeтнer" нe ѕαιd ɴoт ɴervoυѕ αт αll. "ѕυre... ι мeαɴ.... ι woυld love тo." yoυ ѕαιd. wнιle wαlĸιɴɢ yoυ ѕтυмвled oɴ α ѕтoɴe αɴd ғell. вυт jαy cαυɢнт yoυ! yoυ ɢυyѕ looĸed αт eαcн oтнer αɴd тнeɴ нe вαlαɴced yoυ υp. "yoυ αlrιɢнт?" нe ѕαιd. "ɴo... yeαн ι αм oĸαy ι мeαɴ" yoυ ѕαιd cleαrιɴɢ yoυr тнroαт.
вreαĸ υp: jαy cαмe υp тo yoυ oɴe dαy αɴd ѕαιd yoυ ɢυyѕ нαd тo тαlĸ. "ѕυre.." yoυ αɴѕwered. "looĸ, ι reαlly lιĸe yoυ. вυт ι doɴ'т тнιɴĸ тнιѕ loɴɢ dιѕтαɴce relαтιoɴѕнιp ιѕ ɢoιɴɢ тo worĸ oυт... we нαve тo ѕeperαтe eveɴтυαlly, yoυ ĸɴow wнαт ι αм тryιɴɢ тo ѕαy?" нe ѕαιd αɴd yoυ ɴodded. " ι υɴderѕтαɴd.... ѕιɴce ι αм ɢoιɴɢ тo ɴyυ αɴd yoυ αre ɢoιɴɢ тo yαle... yeαн. ιт ιѕ ɴoт. cαɴ ι ɢeт α ɢoodвye нυɢ?" ι ѕαιd тryιɴɢ ɴoт тo cry. нe нυɢɢed αɴd ѕαιd ɢoodвye. You could tell his eyes were sad, although he tried not to show it on his face. You turned away and walked away, one thing he never did to you was turn his back on you.
ɢeттιɴɢ вαcĸ тoɢeтнer: ғιrѕт тιмe вαcĸ ғroм colleɢe тo нoмe. yoυ rυɴ ιɴтo jαy αт ѕтαrвυcĸѕ. "нey jαy... ιт ιѕ y/ɴ" нe looĸed υp. αɴd нυɢɢed yoυ. "нey y/ɴ" нe ѕαιd. ιт wαѕ ѕorт oғ αwĸwαrd... вυт ιт wαѕ ɢreαт тo ѕee нιм! yoυ ɢυyѕ weɴт oɴ α wαlĸ αɴd тнeɴ oɴ тнe вeαcн. wαѕ ιт α dαтe? ɴo. мαyвe. yoυ doɴ'т ĸɴow. eɴd oғ тнe dαy jαy wαlĸed yoυ вαcĸ тo yoυr нoυѕe... "wαιт.." нe cαlled yoυ вαcĸ. "ι тнιɴĸ we cαɴ ĸeep υp wιтн тнιѕ relαтιoɴѕнιp... worтн тryιɴɢ rιɢнт? If that is okay with you of course..." нe oғғered. "ι αlwαyѕ тнoυɢнт ιт wαѕ worтн тryιɴɢ jαy" yoυ ѕαιd вeғore rυɴɴιɴɢ тo нιм αɴd ĸιѕѕιɴɢ нιм.
weddιɴɢ: yoυ вoтн ɢrαdυαтed ғroм colleɢe αɴd lαтer тнαт yeαr jαy propoѕed yoυ! :o ιɴ α very ғorмαl αɴd roмαɴтιc wαy....нe тooĸ yoυ oυт oɴ нιѕ yαcнт αɴd тнe wнole тнιɴɢ wαѕ decorαтe wιтн cαɴdleѕ αɴd roѕeѕ. yoυr ғαvorιтe ғlowerѕ <З "wιll yoυ вe мrѕ. вαѕѕ? wιll yoυ мαrry мe?" jαy ѕαιd ѕo roмαɴтιcαlly. αɴd oғ coυrѕe yoυ ѕαιd yeѕ yeѕ yeѕ!!!