♧TANITIM♧

23 4 1
                                    

Öncelikle herkese merhaba👋
Bendeniz Ayşe,öncelikle bu kitap kurgudur.

Canolar şimdi ben bu kitabı tatile gittiğim zaman int yok diye sıkılıp telefonun kendine ait olan °notlar  uygulamasından yazmıştım.

Şuana kâdar 35 sayfa civarı yazdım ama bölüm olarak 3-4 bölüm yazdım.

Ben kitabımı arkadaşlarıma okutup yada okudumda çok beyendiler "yok çok güzel olmuş,gayet iyi vb." Yorumlar alınca benimde yazma isteyim arttı.

Canolar ben ıns'tada ficler karşıma çıkardı ama ben bu ficlerin devamını nerde okiyacam bilmiyodum yani Wattpat uygulamasını bilmiyodum.

Sonra bir şekilde öğrendim böyle bir uygulama oldunu Wattpat'i nerdeyse 1.30 aydır kullanıyom bende dedimki "Neden kitabımı burdan yazarak devam ettir miyom?"Eeee arklarda beyenince beni bir heves kaptı.

Sonuç olarak nerdeyim işte burdayım♡♡

Canolar 1.si ben yorumlarda kötü eleştiriler istemiyom yani küfür edin karakterlere sövün ama kitap hakkında kötü bir şey yazmayım.

Sadece kötü yorum yapmak için kitabı okumayın kimsenin hevesini kırmaya hakkınız yok...

2.si kitapın bölümlerini uzun yapmaya çalışçam zaten ben bir bölümün sonunu getirmekte baya bir zorlanıyom hehehehe.

3.sü ise canolar ben şöyle demem "acaba kitabın devamını nasıl getirsem?şöylemi olsa?" Falan filan demem yazının devamı kendilinden geliyor yani saçma falan olursa şimdiden soory.

4.süne gelirsek kitapta argo,küfür vardır ama ağır şekilde değil.

Canolar ben yıldızları seyretmeyi çoooooook severim, bana gökten bir yıldız bahşedermisiniz.🌌♡

            ♧Sağlıcakla kalın hoşça
                               Kalın
                                  ♡

♧MARİA♧ Crue♧ Efsanesi♧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin