4.Neden♧İntikam♧Yemini??

11 3 2
                                    

Maria Crue'nin kasaba katlıyamından kaçışının sonraki günü.

****

İçeriye eli silahlı 2 adam girer,boş salonda adamların ayak sesleri yankılanmaktadır.

??-Efendim Marie Crue'yi bulamadık.

??-Ne demek bulamadık ha!!?

??-Üzgünüm efendim,heryere baktık bir şekilde kaçmış.

Salonun ortasındaki tabloya dönük bir şekilde duran adam arkasını döner.Evet bu namidiyer Pedrik Noula'dır.

****

Kendisi *Sentyai adlı çetenin en genç lideridir.Babası 78 yaşında vefat ettikten sonra çete liderliği 3 yıl önce Pedrik'e kalmıştır.Yani namı diyer Pedrik'e.

Pedrik hem genç olmasından hemde 26 yılldır *Sentyai çetesinin en gaddar çete lideridir.

Namı diyer Pedrik Noula bir çok kasabayı yerle bir etmiş,kadın,kız,çocuk demeden gözünün yaşına bakmadan gaddarca öldürmüşlüyle tanınır.

Şimdiki planı ise Maria Crue'yi yakalamak ve atalarından kalma intikamı almaktır.

****

Pedrik-Bana Antony H. K. çağırın çabuk!

??-Tabii efendim.

Silahlı adamlar salondan çıkar.
Pedrik Noula tekrar tabloya döner salonun tam ortasındaki bu büyük tabloda Pedrik'in ataları vardır.
Perik tabloya doğru şöyleder.

Pedrik-İntikamımızı alacağım Crue ailesini soyunu tüketcek vede Maria Crue'deki şifreyi alacağım.Atalarımın üstüne yemin olsun alacağım!!!

Eli silahlı askerler tekrardan kapıda belirir.

??-Efendim Antony Kause'yi getirdik.

Pedrik-Tamam siz çıkın.

Eli silahlı adamlar çıkar onun yerine  1.72 boylarında koyu sarı saçlara sahip salaş giyinimli bir gençgelir. Ama dikkat edin kendisi kendini 80 yaşındaymış gibi bile gösterebilir.Athony Kause tam adıyla  Athony  Hare Kause'dir.
Athony 28 yaşında 2 yıl hapis yatmış şuanda ise kendi çıkarları için Pedrik Noula için çalışan bir elemandır.

****

Pedrik-Athony eski dostum,nasılsın.

Athony-Konuya gel Pedrik ne istiyorsun.

Pedrik-Amaaaan canııım senlede hiç konuşulmuyorrr.

Athony-Pedrik!!

Pedrik-Tamam tamammm,Maria Crue'yi bana bul!!

Athony-Asla.

Pedrik-2500€

Athony-5000€

Pedrik-senle pazarlık yapmakla uğraşamam hiiiç o yüzden anlaştık.

Athony-Yarısı şimdi peşin.

Pedrik-off tamam amma velakin Maria Crue'yi bulamassan canınla ödersin.

Athony-Pekii,bana  Maria hakkında herşeyi vede en sonku konumu lazım.

Pedrik-Tamam sen çık ben hazırlatacağım,vede kapıdaki bir tane adamı yolla.

Athony-Tamam,Adiyos eski dostum.

Pedrik içinden-Düzenmaz ukala Maria Crue'yi bulsan bile paramı geri alıp senden kurtulcam hahaha.

??-Buyrun efendim.

Pedrik-Athony'e 2500€ ile Maria Crue hakkında herşeyi içeren bir dosya bide en sonki konumuda dahil dosyaya,verin.

??-Tabii efendim.

Pedrik içinden-Bakalım bu saklanbacı kim kazancak Maria Crue.*kıkırdama

****

Stella'yla hiç konuşmuyor sadece yürüyorduk ama bulanık'ın dediği gibi 2-3 saat geçmesine rağmen ormandan çıkamadık.

Maria-Yalancı bulanık.

Stella-*kıkırdar

Maria-Ha...hah..ben onu  dışındanmı söyledim.

Stella-*Gülmek

Maria-*Gülmek

Stella'yla birden yüzümüze ışık vurdu gülmekten fark etmemişiz ama biz çoktan ormandan çıkmışız.

Stella-Yaşlı bulanık yalan söylememiş.

Maria-Boş yere adamın günanı aldım.

Stella-Amaaan Maria sende.

****
Biraz daha yürüdükten sonra
****
Maria-Aaa Stella şurda terk edilmişbir  ev var.

Stella-Terk edilmiş oldunu nerden şıkardın,yine bir bunak tarafından hiiiiç kovalanamam.

Maria-Stella ama baksana ev çok eski fırtına çıksa 1 saniye dayanamaz bu ev.
Maria-Hem gel bir bakalım belki gerçekten terk edilmiş bir evdir.

Stella-Offf pekii  pekii.

****

Maria ve Stella eski eve doğru yol almıstı.
Eve vardıklarında ise ilk hamleyi Stella yaptı verandaya bastığı anda kıcırdamıştı Stella yavaşça kapıyı itti kapıdan kulakları kanatcak bir şekilde gıcırdadı.

Stella-KİMSE VARMI!!(×3)
Stella-Maria sanırım haklısın bu ev  terk edilmiş.
Maria pişkin bir sıfatla

Maria-Tabiikide ben haklıyım mmmhmm.

Stella-*gözdevirme

Stella ve Maria biraz evi gezdi eski olmasına yanı sıra içi gayet iyi dekore edilmişti sanki Maria ve Stellayı bekliyormuş gibii.
Maria ve Stella buna pek fazla takılmadı ve mutfağa kadar yarış yapıp yemek varmı diye baktılar ve evvet yemek vardı.Direk yemeğe gömüldüler.Kimbilebilirdiki böyle eski bir evin içi bu kâdar muazzam olacağını.
Mari ve Stella yataklara çullanmış ve gözlerini kapatmıştı.Bakalım yarın hangi maceralar onları bekliyordu.

****

Veeeee kestiiiiikkkk^^

Nasıldı canolar bölüm ben bayaaa beyendim.
Canolar sizce bu ne şifresi ne intikamı sorulaaaar????¿¿¿¿

Athony hakkı da düşünceleri duyalımmmm.

Canolar pekii benim mükemmel isim ve soyisim bulmam beki "hare" yok "harem hatun" bruuuuuuh.

Ama aklıma isim gelmiyoor🤧🤧
Napabiliriiiim.

Canolar yorum ve oy vermeyi unutmayın yorum yada oy verince bir şey kaybetmiyorsunuz ama ben hem yazma hevesi hemde okunma kazanıyom ve bu çooook mutlu ediyor bu yüzden pllssss oy ve yorum.

Oy ve yorum yapın lütfen♡♡♡

(665)kelime♡♡♡

♧MARİA♧ Crue♧ Efsanesi♧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin