Sabah oldu ve uyandım. Bugün iş günüydü yani şirkete gidicektik. Ayrıca bugün dans ağırlıklı bir gündü o yüzden rahat giyinmeyi tercih ettim.
Kıyafet bu
Üstümü giyindim suluğumu aldım tam çıkıyordum ki odamı kapısı çaldı.
"Gelll" dedim
"Hazır mısın?" dedi Minho, gelen oydu
"Evet hazırım"
"Seninle ilk iş günümüz nasıl hissediyorsun?" dedi
"Şeyy aslında diğerleriyle değil de sadece senle olsaydı daha güzel olabilirdi yanii beni anlayan tek kişisin" diyebildim
Kendi şaçlarını karıştırarak
"Öyle mi?" dedi
Nedense utanmıştım
"Hadi geç kalıcaz çıkalım" diyip konuyu dağıttım.
Hepimiz arabaya bindik ve şirkete gittik. İlk olarak dans pratik odasına girdik artık onların grubunda olduğum için bütün şarkıların karografilerinde bende olucaktım. İlk olarak S-class'a çalışma kararı aldılar. Karografi ezberimdeydi o yüzden kolay bir şekilde yapıcağımı düşünüyorum hemen yerim belirlendi ve şarkıyı açtılar. Dans ettik.
"Woow çok iyiydin Soo-min ezberlemişsin zaten, böyle devam edersen çok hızlı ilerleyerbiliriz" dedi Minho
"Teşekkür ederim" dedim
"İyi de bu dans senin nasıl ezberindeydin" dedi Felix
"Iıı şey ben dün gece çalıştım" dedim
"Bir gece de nasıl ezberledin? Doğruyu söyle" dedi Changbin
"Kız neden yalan söylesin Changbin uzatmayın kız demekki bu konuda başarılı" dedi Minho
Minho'ya teşekkür ederim bakışı attım ve biraz daha çalıştık. Sonra yurda geri döndük.
Hemen odama girdim ve kendimi odamdaki duşa soktum çok terlemiştim serin bir duş iyi gelir. Hemen buz gibi bir banyo yapıp çıktım dolabımdan kısa bir şort ve bir crop aldım ve giyindim telefonumu alıp mutfağa girdim buzdolabından küçük bir tabak erik aldım ve salona geçtim. Herkes yayılarak oturduğu için sadece Changbin'in yanında yer vardı bende oraya oturmak zorunda kaldım. Salonda Minho, Felix, Han ve Changbin vardı. Sanırım balkonda da Bangchan ve I.N vardı Hyunjin ve odasında Seungmin ise mutfaktaydı. Salonda olanlar korku film'i izliyorlardı, bende onlara katıldım ve korku film'ini izlemeye başladım. Tam o sırada Minho oturduğu koltuktan kalktı ve benim yanıma geçti.
"Changbin diğer tarafa geçsene" dedi Minho
"Neden be" dedi Changbin
"Geç işte sıkıştım burda daracık yerde" dedi Minho
"Kendin geldin buraya sen git" dedi Changbin
"Ya geçsen ne olur?" dedi Minho
"Hayır geçmem asl-" diyordu Changbin ama Han onun sözünü böldü
"Bi susun artık film'i anlamıyorum" dedi
"Of iyi be, bakın geldi de bozdu huzurumuzu, şu fazlalık kız" dedi Changbin
"BİR DAHA BANA SAKIN AMA SAKIN FAZLALIK KIZ DEME ÇOK RAHATSIZSAN SEN GİDEBİLİRSİN AYRICA ARTIK YEDİNİZDE KABULLENİN BEN BU GRUBUN BİR ÜYESİYİM VE SİZ HİÇ BİR ŞEY YAPAMAZSINIZ!!!" dedim
"Biz yedi kişi değili-" diyordu Han ama lafını böldüm ve
"BİLİYORUM AMA BU ÇOCUK" dedim Minho'yu göstererek. "SİZİN BANA DAVRANDIĞINIZ GİBİ DAVRANMIYOR BU YÜZDEN YEDİNİZ DE AKILLANIN ARTIK YETER!!!!" dedim.
Kimse birşey demedi. Evet bazen sinir krizi geçirip öfke patlaması yaşayabiliyorum...
Bir saat oldu ve hala izliyoruz kimse tek kelime dahi etmedi.
Birden ekranda korkutucu birşey belirdi herkes şıçradı. Ben normalde korkmam ama bir anda olduğu için şıcradım ve yanımda ne varsa sarıldım yastık olmasını ummuştum ama başımı kaldırıp gözlerimi açında sarıldığım kişinin Minho olduğunu gördüm hemen bıraktım herkes bize bakıyordu.
Sessizce
"Özür dilerim yastığa sarılıcaktım ama senmişsin" dedim
"Rahatsız olduysan kusura bakma" dedim
"Yo yo sorun değil" dedi
Film bitti bende hemen odama girdim. Ne olmuştu öyle neden sarılmıştım ona neden dikkat etmemiştim. Acaba üyeler ne düşünmüştü. Hayır onların gözünde böyle gözükmek istemezdim.
Ama yanlışlıkla oldu. Neyse yapıcak birşey yok olan oldu. Diye düşünüp uyudum.
Sarıldığında bana dünyalar benim oluyor güzelim, tekrar sarılsana bana...
Evett bölüm sonnu geldii. Bundan sonra bölüm sonlarına kalın punto ile güzel sözler yazıcam ya ünlü bir yazarın ya da kendi sözümü yazıcam ama daha çok şuan ki gibi benim sözlerim olucak. Eğer benim değilde bir başkasının ise onun adını o cümlenin sonuna yazıcam ama eğer benim cümlem ise yanına hiçbir şey yazmicam. Yorumlarınız ve oylarınız bana yazma isteği getiriyor bu yüzden yorum yapıp oy kullanmayı unutmayınnn. Seviliyorsunuzzzz. Koskocaman sevgilerrr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids ile Hayal Et Yeni İstenmeyen Üye
FanfictionSoo-min (Y/N) JYP'de stajyerdir ama kimler ile çıkış yapıcağından habersizdir.