Tanıtım | Cast

636 28 7
                                    


"Anne! Bitti!"

"Temizlen de gel annem."

Kızım Ezel tuvalette kendini temizlemeyi küçük yaşlarında öğrense de bittiğini bana haber vermekten eksik kalmıyordu.

Altı yaşında hâlâ r'leri söyleyemeyen benim peltek kızım diğer çocuklardan daha küçüktü. Minyondu benim çocuğum. Kendimi böyle kandırıyordum.

Koşarak yanıma geldi ve üzerime atladı.

Şey, hiperaktif benim yavrum, ondan bu hareketleri.

Top 100 anne yalanları

"Anne! Hadi bana babamı anlat."

Adi, köpek, pislik, karaktersiz, Allah'ın belası, geri zekalı, sorumsuz, aptal bir adam.

"Çok iyi birisiydi annem."

18 yaşımda aşkından kör olduğum adamla yıldırım nikahıyla evlenmiştim. İstanbul'da doğmuş ve büyümüş birisi olarak üniversitenin kampüsünde tanıştığım adam beni üç ay içerisinde kendisine sırılsıklam aşık etmiş, beni evlenmeye ikna etmişti. Kendisini çok yanlış tanıdığımı evlendikten birkaç ay sonra hamile kaldığımda anlamıştım.

Cerrah ve ressam olan çiftin tek çocuklarıydım. Annem sanatsal kişiliği ön planda olan, babam ise mantığı kendine yol edinmiş bir adamdı.

Adnan ile evliliğim evlatlıktan reddedilmem ile sonuçlanmıştı.

Tamam demiştim, ailem yoksa Adnan var demiştim.

Nişantaşı'nda yaşayan elit bir ailenin çocuğu olduğunu düşündüğüm Adnan'ın Mardin'in yeni ağası olması şokunu atlatamadan babasının uygun gördüğü kadınla evlenmesi için beni terk etmesi gerçeğini sindirmeye çalışıyordum.

'Özür dilerim Elda, gitmem gerekiyor.'

Şeyi söylemiş miydim, ailesinden gizli evlendiğimiz gibi ailesinden gizli boşandığımızı.

Ailesi beni bilmiyordu, onlarla hiç tanışmamıştım çünkü bildiğim kadarıyla ailesi ölmüştü. İhanete uğradığım gece turp gibi olduklarını da öğrenmiştim.

Karnımdaki bebeğimle fazlasıyla özel anlar yaşadığımız yatak odamızda terk edilmiştim.

Hayatı Adnan'dan daha çok sevdiğim için kendimi öldürme isteğimi içime gömmüş, kızım için yaşamaya devam etmiştim, ta ki geçen gün bana gelen telefona kadar.

"Elda abla ben Melike, Adnan'ın kardeşi. Hemen Mardin'e gelmelisin abim hamile."

Yani, benim anladığım buydu. İşin aslı abisinin yeni karısı hamileydi. Tamam olabilirdi. Bananeydi?

"Abimi kandırıyor bu kadın. Yani abimin seks hayatı beni zerre ilgilendirmiyor ama o kadına bir kere bile dokunmadığından eminim."

Neler oluyor bu lanet olası evde ha!

"Anne babam-"

" Ezel Babana gitmeye ne dersin?"

Olayları kafamda bir kere daha tartarken bir anlık gazla Ezel'e teklif ettiğim şey hiç hoş değildi ama laf ağzımdan çıkmıştı. Kucağımdan kalkıp koşarak valiz hazırlamaya giden kızımı izlerken yediğim bokun vahimlik derecesini sorguluyordum.

Bekle beni Mardin

Ben Elda, geliyorum.

‡‡‡‡

Elda Sarı

Adnan Zahiroğlu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Adnan Zahiroğlu

Adnan Zahiroğlu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ezeli Düşmanım - AğaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin