😔 | Prioriteiten - Robbie

1.1K 17 25
                                    

-------------------------------------

Robbie

Sad story

🎵What was I made for🎵

------------------------------

TW: Dit verhaal bevat een poging tot zelfmoord en depressieve gedachtes.

Robbie POV:
Het schemert buiten. Mijn hoofd bonkt van alle stress die mijn gedachtes me brengen. Naast het geluid van mijn hart dat bloed rondpompt, hoor ik het ruisen van de rijdende auto. Ik staar emotieloos voor me uit, terwijl ik doelloos mijn voet op het gaspedaal druk. De gedachtes die mij hoofdpijn geven gaan over mijn eigen leven en hoe alles één groot leugen was.

De kijkers werden mijn eerste prioriteit, mijn vrienden tweede en als laatste kwam hij. Hij was mijn vriend. Met de nadruk op was. Het kwam door mezelf. Ik was blind voor de liefde. Deze jongen werd mijn alles. Hij bracht mij al het plezier dat ik nodig had in het leven. Ik zou alles voor hem aan de kan hebben gezet, dat was mijn plan. We zouden samen gaan wonen, een hond adopteren en later misschien zelfs kinderen. Alles zou perfect zijn. 

Maar zoals ik net al vertelde, zou hij later mijn eerste prioriteit niet meer zijn. Onze relatie werd openbaar, mensen begonnen ons zogenaamd te 'shippen' en alles werd daarna anders. Haatcomments, van homofoben onder andere. Hij kreeg door dat we minder views kregen, dat dat door onze relatie kwam. En toen zette hij de kijkers boven mij, door mij te plagen en te doen alsof hij met mij zijn vies vond. In het begin lachte ik erom mee, ook al deed het stiekem diep in mijn hart ergens pijn. 

Het werd steeds erger. Hij begon me uit te schelden in video's en bood erna niet eens zijn excuses aan. Ook achter de schermen deed hij steeds onaardiger. De jongen verwaarloosde mij, wat mijn verdriet veroorzaakte. Ik kan niet huilen. Mijn verdriet uit ik in boosheid. En dat werd ik, op hem. Ik schreeuwde naar de jongen en stelde hem zoveel vragen, maar hij bleef doen alsof er niks aan de hand was en riep boos terug dat ik rustig moest doen. Hij liep weg en liet mij in al mijn emoties achter.

Het liep uit de hand. Onze ruzie werd erger en de andere jongens keerden zich tegen ons. Wij zorgden door ons gedoe voor steeds minder views, wat minder inkomsten betekende voor ons kanaal. We kwamen in een groepsruzie, waarvan ik plots de schuld kreeg, omdat ik zo bot en lullig over zou komen. Ik voelde de schuld op mij liggen en sloeg boos de deur achter me dicht, waarna ik wegreed van kantoor. 

Ze zijn verder gegaan, zonder mij. Dat zou zogenaamd beter gaan. Ik ben er kapot van, maar dat begrijpen ze niet, want ik was het probleem. Nu moet ik verder leven zonder vrienden, zonder baan en het ergste, zonder Milo. Hij was mijn alles. Milo ter Reegen liet me dingen voelen waarvan ik niet wist dat ze bestonden. Maar nu is hij alles dat mijn leven verziekt heeft, en ik heb nooit één sorry gehoord. 

Waarvoor ben ik hier nog? Ik breng niks nuttigs mee in deze maatschappij en ik maak mezelf alleen maar ongelukkiger. Ik duw het gaspedaal harder in. 130, 150, 170... Alleen maar een kleine verkeerde beweging en ik ben morsdood. En dat is precies waarvoor ik dit doe. Eén laatste ritje in het favoriete speelgoed wat ik heb, mijn prachtige auto. Een laatste keer de geur van leer en rubber, een laatste keer een zonsondergang op mijn netvlies, een laatste keer een traan over mijn wang en een laatste keer mijn eigen stem.

Een laatste ruk aan het stuur...
Een laatste hartslag...
Een laatste keer Robbie van de Graaf...

EINDE

-600 woorden-

Een kort verhaal waarvoor ik ineens een idee had door het nummer hierboven.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat er soms ook andere onderwerpen dan seks hierin voorkomen.
Maar geen zorgen, volgende hoofdstuk is weer smut ;)


Comment hieronder als je een aanvraag hebt en laat even weten of je getagt wil worden voor het idee:

Smut verhaaltje --->

Kink --->

Fluff verhaaltje --->

Ship of naam voor karakter --->
(en eventueel omschrijvingen van eigenschappen, uiterlijk, top/bottom-dominant/submissive etc.)


Bedankt voor het lezen!
Howdy van Maudie <3

Deal with itWhere stories live. Discover now