Mo-nan Tai krallığının soylu ve güçlü Mo ailesinin tek kızı ve bir abisi var. 16 yaşında. (Nağıl salliyom ama😝) ailende bir tek abinle iyi anlaşıyor.
Bir gün gece yarısı Nan-sen- ve abisi Fuji Tai sarayından geliyordur.
Mo-nan: abi bizim krallığın 'sözde' prensi niye hiç gören yok. Böyle önemli bir toplantıda bile gelmediler... Annem ve babama bir şey demiyorum onlar da gelmediler vekil olarak bizi yolladılar. Ve o bana bakan çocuğa sinir oldum...
(mui ya da yui değil!!! HADİ GİDİP BAKAN ÇOCUĞUN GÖZLERİNİ OYALIMMM😈😈😈
anlık okurlar:-kafayı yemiş bu ~bu yemiş halim değil sakin halim~-)
Fuji:...
Fuji durur ve arkasına bakar geri önüne döner ve telefonunu çıkarır. Bir şeyler yazmaya başlar.
Mo-nan: abi noldu?
Mo-nanın telefonuna bildirim gelir ve bakar. Mesaj Fuji'den geliyordur.
~fuji: Nan takip ediliyoruz... suikastçılarmı ya da başka bir şey mi bilmiyorum... biraz hızlanalım... ~
~mo-nan: Ne!? Tamam..~
Mo-nan ve Fuji yavaşça hızlanır ve yarım saat sonra malikaneye varırlar.
Fuji: tamam artık bir şey olmaz.. herkes nerede kapıda koruma falan yok...
Mo-nan: bilmiyorum... NE? ABİ!!
Fuji: Nan noldu... ANNE!! BABA!!
Evim iç kapısının önünde anne ve babasının ölü bedenini görürler.
(Anlık okurlar: daha ilk bölümden)
Fuji: nolmuş burada?! NAN ÇEKİL!!
Fuji kendini Mo-nanın önüne siper eder. Ve bir ok onun omuzuna saplanır ve evin içinden iki tane, evin bir yanından iki tane ve kapının önünde bir tane olmak üzere 5 simsiyah giyinmiş ellerinde silah bıçak ve ok olan adamlar sarmıştır (aynı zamanda iblis kan sanatı kullanıyorlar 😈🤓👍~anlik okurlar: sen niye bu çocuklara acımıyon🤨🤨)
Fuji:NAN KAÇ!! GÜVENLİ BİR YER BUL
Mo-nan: Ama!!
Fuji: ÇABUK KAÇ LAN SALAK GARDAŞIM!!!
Mo-nan evin arkasına doğru koşar (arka bahçedeki kapıdan çıkacak) adamlardan 3'ü peşinden koşar. Kız koşarken arkasında birden alevler belirdi ama önüne 6 tane silüet belirdi. 4'ü simsiyah giyinmiş yüzlerinde maske var (Urokodakinij öğrencilerine yaptığı maske) 2'si koyu renkli üniformalı ve pelerinleri vardı kapşonları da başını ötüyor
X1: iyi işti hino koku duyun iyi iş çıkardı ve senin işitme duyun kemodo... Şimdi yasumi, kamina, kemodo, Hino, keju gidin öncekileri halledin ve Mo'lara bakın. Onların bedenlerini götürecekler mi acaba?
X2: sen kasumi?
X1: ben bu kızla ilgileneceğim
Diğerleri gider ve adı kasumi olan kalır. Kasumi mo-nan'a yaklaşır
Mo-nan: YAKLAŞMA!!
Kasumi: Tch.. yaklaşsam ne yapabilirsin ki?
Kasumi mo-nan'a daha da yaklaşır. Kız geri çekilirken en son kapıya varır ve kapıdan çıkıp evin önüne doğru koşar. Kasumi arkasından bakar. Evin önüne vardığınında sadece maskeli adamlar vardır ve...
Mo-nan: ABİ!!
Fuji kalbinden vurulmuş aynı zamanda karnı bıçaklanmış ölü bir şekilde yatıyordur. Mo-nan şok olmuş bir hâlde dururken birden kendini birinin kucağında bulur. Kasumi onu kucağına almış. Kasumi çatıların üstüne çıkıp koşmaya başlar maskeli adamlar peşinden gelirler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~✨suikastçıların peşinde✨~ Mui x yn
FanfictionAşk... İntikam... suikast... Ajanlar... Bir krallıktaki suikastçılar.. Suikastçıları araştıran ajanlar ... ve suikastçılar sonucu hayatı değişen kız... (🗿🗿🗿🗿🗿🗿😈😈😈😈😈😈😈😈😝😝😝😝😝😝😝❤️❤️❤️❤️❤️❤️)