Öncelikle hepinize tekrardan merhabalar sevgili okurlarım. Yani arkadaşlar. Kitabım silindiği için okur falanda kalmadı. Halbuki çok büyümüştük. Kitabı çok fazla kişi okumuştu, çok fazla oy geliyordu, yorum yapılmaya başlanmıştı. Şansım yine yaver gitmedi ve kitabım yayından kaldırıldı. Biliyorum çok sevmiştiniz, bölüm için fikirler veriyordunuz ama buda böyle oldu işte ne yapalım. Bunun için sizden çok özür dilerim. Bu kitaptan önce üzerinde çalıştığım bir kitabım vardı ama bu kitap normal kitaplar gibi. İçerisinde cinsellik içermiyor. Bu kitabıma çok uzun zaman önce bölğm yazmıştım ama yayınlamak için kapak yapamamıştım bir türlü. İlk bölümünüde tanıtım olarak yazmıştım. Şimdi kapağın üzerinde biraz çalıştım ve yaptım. Belki önceki kitabım kadar okunmayacak, oy vermeyeceksiniz, yorum yapmayacaksınız ama yinede şansımı denemek istiyorum kim bilir belkide seversiniz. Kitabım yayından kaldırıldığı için çok hevesim kırıldı, herkes tekrar yaz diyordu ama artık onu yazmayacağım. Yazmamı isterdiniz biliyorum ama şimdi bu kitabım üzerinde çalışmak istiyorum. Ayrıca bir isim bulup bir kapak daha yapmam gerekiyor başka bir kitap için. Okurlarımdan bir tanesi tek bölümlük olmayan bir hikaye istedi ve onuda gazmak istiyorum. Ama dediğim gibi kapak yapmak ve isim bulup düzenlemek çok zor. Ben bu kitaba neredeyse 4-5 aydır isim bulup kapak yapmaya çalıştım ve anca şimdi yapa bildim. İlk bölümünü tanıtım gibi kısa bişey yazdım ve çok önceden yazmıştım. O yüzden bundan sonraki bölümler hangi sıklıkta gelir bilemiyorum. Kitap normal kitaplar gibi olsun istiyorum. Bölüm atmam için ilham gelmesi gerek ve kitabımın silinmeside beni oldukça demoralize etti. Umarım bunuda beğenip diğer kitabım gibi oy ve yorumlarla değerlendirirsiniz. Bu süreçte eski okurlarımın bana destek olmasını umuyorum. Sizleri çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavinia
ChickLitAnnesinin işi yüzünden sık-sık şehir değiştiren bir kız. Ailesini kaybettikten sonra hayata karşı soğuk ve sert olan bir adam. Bu ikili karşı-karşıya gelince hayatları değisir. İlk zamanlar bir-birlerinden hiç hoşlanmazlar, ama daha sonra bir-birler...