Üzenet!

17 2 0
                                    


        Minden egyes nap kapunk egy új lehetőséget arra, hogy valami újat hozzunk létre, vagy csak hozzá járuljunk a fejlődéshez, mind magunkban, a munkánkban, vagy másokban.
        Ma reggel is úgy kezdődött, mint egy átlagos nap. Megcsináltam a reggeli rutinom, majd elmentem futni. Átöltöztem le fürödtem, majd mentem is be dolgozni. Munkába általában kocsival megyek, viszont az autóm most szervizben van, ezért sétálva ballagtam be a munkahelyemre. Egy ügyvédi irodám van, ami a belváros szívében helyezkedik el. Nagyon szeretem a munkám, de elég nehéz volt feltornázni magam erre a pozícióra. A férjem a jobbik felem, aki mindenben segít. Hogy hogyan és miként találkoztunk nagy vonalakban elmondom:
Frissen diplomázott nő voltam, aki azt hitte előtte hever az egész világ, de ez nem így volt. Mint minden naiv ember én is ezt gondoltam, hogy egyből felvesznek és minden úgy lesz ahogy én szeretném, de nem, így lett. Először csak kávét és croassont vittem a nagy főnőknek, majd rám bízták azokat a feladatokat, amit senki nem szeret csinálni. Szépen lassan kezdtem feljebb lépni a ranglétrán. A főnököm azt mondta, hogy sokra fogom vinni, mert ügyes, kreatív és okos vagyok. Akkoribban nem hittem, hogy egyszer én fogom vinni az üzletet, mert nem bíztam magamban sem az emberekben. Éppen síelni mentem mikor egy 26 éves fiú, vagyis inkább férfi jött nekem a snowboardjával, elvesztettem az egyen súlyomat és a vastag hórétegbe esetem.
Hogy hogyan jön ez most ide, úgy, hogy az üzenet, vagy levél ez attól függ, hogyan értelmezzük attól a sráctól jött, akivel ott összeütköztem. Teljes állást kért. Persze egyből vissza írtam neki, hogy a szakmai tapasztalt hiányában, csak gyakornoki állás lehetőség tudok felkínálni, teljes állást nem és más nap már ő hozta nekem a gőzölgő kávémat. Ez már három éve volt, azóta anya lettem és lett két gyönyörű szép fiam, akiket mindennél jobban szeretek.
       Azóta sok minden változott, de azt még mindig tudom, hogy a sok munkának ára van, de azt sem minden hogyan csináljuk. Az már egy másik történet, hogy hogyan választottam ki ezt a szakmát. Maradjunk annyiban, hogy túl hosszú és bonyodalmas lenne ezt a cselekmény sorozatott elmesélni.

üzenet!Where stories live. Discover now