1.fejezet

8 2 0
                                    

-Maya-
Minden egy átlagos napon kezdődött!Ekkor még nem tudtam, hogy az életem jelentősen megváltozik!
Suli után felhívtam Annát,hogy menjünk ki sétálni! Már alig vártam,hogy találkozzunk!A találkozó a faluház előtt volt megbeszélve.Nem igazán örültem ennek,de Anna igen ragaszkodott hozzá!Mikor oda értem akkor dobott egy üzit,hogy ő csak később bír jönni! Eléggé kiakadtam!A sulink össze menő sráca a Faluházzal szemben lévő focipályán lógott!Kicsit gáz lett volna,ha ott állok egymagam és várakozok, így hát úgy gondoltam, hogy leülök egy padra és nézem az edzést! Nem volt valami izgalmas!Kicsit unatkoztam is!Egyszer jött egy srác!Lekéste az edzést! Leült mellém.Siettet!Nem igazán volt ismerős!
-Tuti,hogy új srác vagy!Igaz?
-Aham*Rám néz és mosolyog*
Nem akartam zavarni!
Rohant,hogy beálljon játszani.

Az edzés végén,ugyan úgy leüllt mellém!Most ő kezeményezett:
-Hogy hívnak?
Kicsit zavarba jöttem!
-Maya!Feleltem!
-Én Alexander vagyok,de hívj csak úgy,hogy Alex!
-Örülök,hogy megismertelek!
Nem akarok hazudni!Igazán szimpatikus volt!

Mikor hazaértem alig vártam, hogy meséljek Annának!Kicsit haragudtam rá,hogy mégsem jött el!Viszont úgy tettem mintha  nem zavart volna!Nagyon fáradt voltam!Alig álltam a lábamon!

Másnap reggel felkaptam a telefonom és egy óriási meglepetés fogadott!:))

-

Váratlan fordulat Where stories live. Discover now