1 ay sonra:
Mete:
Herşey o kadar güzel ilerliyordu ki bazen rüya olduğunu bile düşünüyorum keman ve piyano derslerim olduğu için babam ayazin hep bizimle yaşamasını hemde bize arkadaş olacağını söylemişti tabi buna en büyük etken benim ayazin sözlerini (işime gelenleri) asla ikiletmemem ve kedi gibi olmam di babam artık beni tamamen ona emanet etmiş herşeyim ile ilgilenmesini söylemişti ama babamdan gizli bir ilişki yaşamamız hem ayazin hem benim vicdan azabı çekmemizi sağlıyo bu yüzden artık babama anlatmayı düşünsek de tepkisinden emin olmadığımız için bunu erteliyoduk ama artık dayanılmaz bir azaba dönüştüğü için babama bugün herşeyi güzelce açıklama kararı aldık bugün ayaz ve babam içmek için dışarı çıkmıştı biraz dan eve gelecekleri hakkında ayaz mesaj atmış geline anlatırız demişti bu yüzden babamın en sevdiği yemekleri yapıp sofrayı hazırlamıştım...
Şuan sonfrada ölüm sessizliği vardı babamla konuşmak istediğimizi söyleyip ikimizde susmuştuk
"Artık konuşmamız gerektiğini düşünüyorum derslerle ilgili ise kızmam söz hadi anlatın"
"Şey baba"
"Ney mete"
"Bir anda söylüyorum ozaman"
"Söyle ayaz sizi dinliyorum hadi"
"BABA BİZ SEVGİLİYİZ"
"Ne-"
Ölüm sessizliği kimseden çıt yok tedirginlikten titremeye bile başlamıştım
"SİZ NE DEDİĞİNİZ FARKINDAMISINIZ ÇILDIRMIŞASNIZ LAN SİZİN ARANIZDA 20 YAŞ VAR AYAZ BENLE AYNI YAŞTA NEREDEYSE"
"Baba-:
"KES SESİNİ METE BABA DEME BANA BENİM OĞLUM BU KADAR MİDESİZ OLAMAZ LAN BEN SANA BABALIK YAPAMADIM MI eşcinselim dedin ses etmedim okulumu değiştir dedin ses etmedim zorbalık görüyorum dedin peşine korumalar taktım müzik okumak istiyorum dedin ses etmedim bunu nasıl yaptın lan nasıl Adam Benim arkadaşım lan peki ya sen ayaz ben sana güvendim oğlumu teslim ettim sen naptın yan gözlemi baktın ona amacın ne baktın güzel çocuk saf masum da eee hep te birlikteyiz enayi babası yüzünden aklına girip kullanıyim bari mi dedin ben de seni şerefli biri sanardım"
" baba lütfen bir dinle b- ben aşık oldum elimde değil di ki hem sen demedin mi aşık olacağımız kişiyi secemeyiz diye"
"Bunu sen mi söylüyorsun mete lan ben aşık oldum dedim lan aşkımdan ölüyorum dedim uzun zaman sonra ilk defa birini hayatıma almak istiyorum dedim evden kaçmadın mi aylarca benden uzak kalmadın mı üstelik benim ki gayet mantık li bir ilişkiydi şaka mı yapıyorsun aşk mis peh aşka bak adam senin baban yaşında sikerim aşkınızı "
"Çok fazla tepki vermiyomusun"
" az bile ikinizide sabaha kadar dövüp dışarı atmak lazım ama biliyormusunuz uğraşmiycam o kadar iğrençsiniz ki ikinizde defolun evimden buda sana Son babalık görevim artık benim ne senin gibi oğlum var nede senin benim gibi bir baban var ayaz sana hem Sevgili hem baba olsun yaşıda müsait zaten"
"Baba-"
"Bana deme bana defolun evimden"
"Hayır hayır lütfen baba" ağlamaktan nefesim kesilmiş bütün bedenim deli gibi titremeye başlamıştı ayaz alttan elimi tutsa bile asla sakinleşemiyodum aksine iyice kötü olmaya başlamıştım
"Biz ayrılırsak meteyi affedermisin"
"Ne"
"Hayatınızdan tamamen çıksam meteyi affedermisin"
"Evet affederim"
"Ne hayır ayaz" sesim fısıltının ötesine bile geçmemişti
"Tamam" demiş bana dönmüştü yüzümü elleri arasına almış "sakinleş güzelim hadi ağlama daha fazla olurmu" demiş göz yaşlarımı silmişti hayatımdan çıkacağı gerçeği beni yerle bir ederken babamı bırakmayacağım düşüncesi bütün bedenimi sarmıştı
"Hayır hayır gitme lütfen"
"Özür dilerim benim yüzümden tek aileni kaybetmeni istemiyorum yemin ederim seni çok sevdim ama mecburum senin için anla beni olurmu bu benim için zaten çok zor mutlu ol ki bende mutlu olayım Hmm" demiş bana sıkıca sarılmıştı kokumu içine derince çekip "özür dilerim" demiş ve evden Kemanını alıp gitmişti...
babamda kendi odasına geçmişti o gün o yemek masasından hiç kalkmadım kalkamadım olanları düşündüm yaşadıklarımızı anılarımızı düşündüm en çok ta artık herşeyinbittigini düşünmek yaktı canımı ben babama bu kadar güvenirken onun arkamda duymaması yaktı canımı gün aymaya başlamıştı eve çalışanlar gelmeye başlamış beni o halde görünce endişelenip babamın yanına giden bile vardı ama babamınTek söylediği " hak etti o yüzden bu halde demişti" daha sonra evden çıkmasına şahit oldum üstelik bana göz ucuyla bile bakmadan hizmetlilerden biri beni odama götürüp yatağıma bırakmıştı o kadar kötü bir durumdaydım ki bütün beynim durmuş gibi hissettim üstelik neredeyse 3 haftadır yatağından hiç çıkmamış yemek yememiştim yemediğini için tuvalete bile çok nadir gitmiştim sonunda çalışanlardan adının Kuta olduğun bildiğim çocuk gelip beni duşa sokmuştu yıkanıp çıkmamı çünkü babamın akşam çok önemli bir misafirin geleceğini ve benim onları karşılamam gerektiğini söyleyip odadan çıktı ...
Duşa alıp aynın karşısına geçince çöktüğümü fark ettim göz altlarım Mor yüzüm kırmızı olmuştu aşırı kilo vermiştim üstelik normalde de zayıf biriydim neredeyse kemiklerim sayılacaktı daha fazla bu görüntüye dayanamayıp bana bırakılan kıyafetleri giydim Kuta gelip göz altlarımı kapatmış ( ne kadar kapandığı şüpheli) saçımı yapmış tı misafirler gelince salona inmiş yanlarına oturmuştum gelen kişi babamın ortaklarından biriydi yanında da kızı vardı kızıyla yaşıttık sohbetler edilip yemekler yenmişti hiç birine katılmayıp sadece oturmuştum
'Mete oğlum bu neşe seninle yaşıt zaten biliyosun babasıyla işleri büyütmek istiyoruz bu yüzden sizin evlenmenize karar verdik'
"Ne Dediğinin farkında mısın eşcinselim ben nasıl beklersin benden bunu üstelik ayazı ne kadar sevdiğimi bilirken"
'Neşe sana onu unutturur hem burada fikrini sormadım sadece olacakları söyledim o kadar'
"Baba"
'Odana çık hemen'
:biz artık kalkalım sizde baba oğul konuşun:
'kusura bakmayın lütfen sizi yolcu edelim'
O hışımla odama nasıl çıktım bilmiyorum gün geçtikçe babamın tavırı daha da kötü bir hal alırken işler daha da zor olmaya başlamıştı
Odamın kapısı kırılır gibi açılınca ister istemez korkmuştum
'O evlilik olucak bu kadar herşey hazır zaten 2 gün sonra düğün olucak yoksa ayazin hayatını mahvetmek için elimden geleni yaparım ve beni en iyi sen tanıyorsun'
"Hayır ben seni hiç tanımamışım çık odamdan"
'İki gün sonra görüşürüz toparla kendini'.
.
Baba mı haklı yoksa Metemi
Ayazin yaptığı doğrumuydu
900 kelimelik bir bolum oldu cidden saskinim benden beklenmedik bir performans
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keman öğretmenim (b×b)
RandomMete kendinden 20 yaş büyük olan keman öğretmenine aşık olur Yaş farkı cinsellik gay