Yazacağım 2. Fic 3 tane powum var ama olsun kimse yazmadı diye yazmaya başladım iyi okumalar inşallah beğenirsiniz (◍•ᴗ•◍)
Sen Kimin Kafasına Top Atıyon Lan!;
Off çok sıkıldım napsam acaba şu lanet televizyonda bi düzgün çalışmıyor iyice sıkıldım ha?! Bu saate kapıyı kim çalıyor be! "Jisung aç lan kapıyı" sesinden direkt tanıdım bu Jeongin'di "tamam geldim" yerimden kalkıp kapıyı açtım "akşamın dokuzunda neden geldin" "Gel hadi parkta top oyniyalım " iyi tamam bekle beni" kapıyı kapatıp yatak odasına gittim ve üstümü değiştirip düzgün bişeyler giydim ve tekrardan kapıya doğru gittim kapıyı açtığımda Jeongin beni dövcek gibi bakıyordu sanırım fazla bekletitim "sanırım fazla beklettim" Jeongin kolumdan tutuğu gibi beni parka doğru sürükledi bu kadar acelesi neden vardı anlamadım herneyse on dakika falan yürüdükten sonra parka varmıştık tesadüfen parkta kimse yoktu ama leş gibi bir koku vardı bu kokuda neydi be? Neyse ne bu beni ilgilendirmez Jeongin yerde bulduğu rasgele bir topu eline alır ve duvar ile oynamaya başlar bende ağacın altına otururum nerdeyse yarım saattir top oynuyordu Jeongin "Hyung bak! Nasıl atıcam bak şimdi" "Hadi at izliyorum Jeongin" Jeongini izliyordum şut çekicekti duvara doğru Fakat bişey fark ettim ileride eli kanlı bir adam vardı Herhalde boyadır Jeongin topa vura bildiği en sert şekilde vurur Fakat top duvara değil o adamın kafasına gelir " JEONGİN NAPTİN" "HYUNG KAÇ"
Koşmaya başkamıştım adam arkamızdan bağırmıştı "KİM ATTI ONU BULURSAM O VELETİ NAPCAM"
Yavaşladığımı fark ettim Jeongin beni geçmişti bile aramızda baya fark vardı "JİSUNG KOŞSANA JİSUNG!" yere düşmüştüm dizim kanıyordu işte şimdi işim bitti haraktet ettiremiyordum bacağımı canım fazla yanıyordu yere doğru yatıyor oturuyor gibiydim dizimden akan kan yere kadar akmıştı sanırım yarılmıştı kafamı kaldırdığımda başımda o adamı görürüm cebinde silah vardı ve eli kanlıydı Mafya gibi giyinmişti korkarak geriye doğru kendimi sürükledim "yakaladım seni şimdi velet Sen attın demi o topu!" korkuyordum "H-hayır b-ben a-atmadım" "OZAMAN NEDEN KAÇTIN" cevap verememiştim zaten cevap vermeme izin vermeden adam beni kucağına almış götürüyordu "JEONGİN YARDIM ETTT!! " "sus velet"
Önüme baktım ve siyah bir araba vardı beni içine bindirdi kapısını kitledi ve sürücü koltuğuna oturdu "ve söyleyim benden kork sana yapacaklarımdan kork velet" bu dediğine tedirgin olmuştum fark ettim ki elim titriyordu cidden korkuyordum bana ne yapacaktı bu herif? "n-napcaksın bana manyak" "kes sesini ve sadece otur orda"
Yeni fark etmiştim ben neden lekeli yordum korkudan herhalde yolu izliyordum ve geçiğimiz yolların hepsi bir garipti sonunda bir mekana varmıştık lüks villa gibi biterdi nerdeyse full siyahtı ev "geldik" arabadan indi ve tekrar beni kucağına aldı eve doğru götürdü beni evin kapısını açtı ve beni bodrum gibi biyere soktu sandalyeye oturtu ve Elimi ve ayak bileğimi bağladı "NAPIYORSUN BIRAK BENİ" "karşında Mafya Babası varken ne kadarda rahat konuşabiliyorsun " N-ne Mafya mı" kaçmak için çırpınıyordum ama kaçamıyordum çok sıkı bağlamış manyak "Bırak beni seni manyak!"
Ben kaçmayı denerken o eline bi tane bıçak almıştı bidakia bıçakmı! Napcaktı üstüme doğru yürüyorduEhehehe burda kesmek istedim 480 kelimeyi geçti biraz kısa oldu ama dayanın hergün yazıcam bu burda kısa oldu ama öbür bölümler 900 kelimeye kadar çıkar uzun yazarım değerlendirip yorum yapmayı unutmayın görüşürüz! o(〃^▽^〃)o ♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ama Olmadı ki Böyle/Minsung
Romancejisung ve Jeongin sıkılıp ara sokakta oyun oynuyorlardı Jisung Jeongini izliyordu Jeonginde tek başına tek kale top oynuyordu kim bilir o top ünlü mafya babası Minhonun kafasına çarpıcak