NE MAFYAMI?!

8 3 1
                                    

uzun süre sonra Yb atiom 😔 Kısa oldu kusura bakmayın

NE MAFYAMI?!:

Elindeki bıçak ile bana doğru yürüyordu "D-DUR NAPIYORSUN" dinlemiyordu üstüme doğru geliyordu napcam bilmiyordum kaçmak için hala cebeleşiyordum yanıma geldi ve önümde durdu "Korktun mu" "evet" sırıttı ve bıçağı boğazıma dayadı beni mi öldürcekti pek sanmıyorum durduk yere neden öldürsün fakat o bir mafyaydı..Herşeyi yapabilirdi peki neyi bekliyordu? bıçağı boğazıma deydiriyordu öldürcekmiydi ne yapcaktı amacı neydi bunun? herneyse şuan bu kadar soruyu aynananda düşünemezdim tek soru öldürcekmiydi beni? bıçağı birden boğazımdan çekti ve arka cebine koydu napıyordu cidden anlamıyordum yüzüme eğildi ve konuştu "seni öldürmicem" "nolur bırak beni" sırıtıyordu ne? manyak mı bu? amacını hala anlamamıştım elimi ve ayak bileğimi çözdü ve karşımda duruyordu bana bakıyordu ama farklı bir göz ile... ne düşünüyorum ben benim burdan çıkmam lazımdı! "ben gitmek istiyorum bırak beni" "gidiceksin ama bekle~" ha ne diyo bu anlamamıştım, Beni kucağına aldı ve yukarı kata götürdü salon gibi bi yere ve koltuğa oturttu "söyle bakalım kafama neden top attın" "ben senin kafana top falan atmadım suçum yok bırak beni " sırıttı ve konuştu "Bak çocuk beni kandıramazsın o topu senden başkası atmış olamaz sadece sen vardın "Bak ben atmadım diyorum arkadaşım duvara atacakken senin kafana geldi bilerek olmadı yani artık bırak beni" adam Ayağa kalktı "seni bırakıcam tamam gidebilirsin" "Ne?! Saçmalama daha nerde olduğumu bilmiyorum nereye gidicem manyakmısın?! " Birden beni kucağına aldı ve dışarıya kadar taşıdı sonrada arabasına bindirdi ve geri beni kaçırdığı parka geri götürdü ama işin ilginç kısmı bu adam beni neden kaçırdı ve neden geri bırakıyordu? Herneysede bi dakika jeongin nerdeydi?! "LAN JEONGIN NERDE!" bu sözümü O adam duymuş olmalı ki bana baktı beni arabadan indirdi Ve arabasını sürüp gitti. Bende salak gibi Öylece durmuş Jeongin burda mı diye bakmaya çalışıyordum içime bir korku hissi geldi Başına bişey mi geldi acaba? Yok ya güçlü bir çocuk kendini savunur Aklımdaki bu düşünceleri sildim ve Yürümeye başladım Yerde Bir bileklik gördüm "bu bileklik jeongin'in olmalı bu çocuk nereye gitti?" Arkamdan gelen Han Jisung sesi ile etrafıma baktım kimse yoktu en son arkamı döndüğümde Gözlerim Fal taşı gibi açılmıştı sanırım başımıza büyük bir bela almıştık.

En güzel yerinde bitirdim :>

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ama Olmadı ki Böyle/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin