Seyrandan
Annem tokat attıktan sonra dışarıya attım kendimi ve sahile gittim ağladım annemin attığı tokat bana saygı duymayışı çok ağırdı birden biri arkamdan sarıldı kafamı çevirdiğimde feritti nereden bulmuştu beni
"Güzelim iyi misin"
Değildim hem bedenen hem fiziksel
"Bilmem hem sen nasıl buldun beni"
"Suna aradı beni anlattı evdeki olayları en sonda sen gitmişsin bul onu falan dedi "
Ablam ya anlatmış ferite
"Sen burada olduğumu nereden bildin"
"Aşkım sen ne zaman üzülsen bir şey olsa hep buraya gelirsin kendimi ne kadar iyi tanıyorsam bi o kadar da seni ve buradasın işte"
Burukça gülümsedim
"Hıı gel otursana yanıma"
Konuşucak gücüm bile yoktu Ferit yanıma oturdu ellerimi tuttu başımı omzuna koydum denizi izledik bir süre sonra Ferit konuştu
"Bebeğim anlatsana bana çözüm bulalım"
Haklıydı artık konuşmamız gerekti
"Senle evlenceğimi söyledim babam destek çıktı tamam dedi ama annem yok Ferit olmaz dedi tokat attı ben de senin gibi anne olmaz olsun dedim tekrar tokat attı bende terk ettim evi benim fikrimi saygısı olmayan birinin yanında duramam"
"Keşke sen yine de senin gibi anne olmaz olsun demeseydin güzelim"
"Ani sinirle söyledim isteyerek değil ama o isteyerek dedi hiç bi zaman beni düşünmedi istemediğim kişi ile beni yapmaya çalıştı saygı duymadı hep bana"
"Annen işte seni halen çocuk korumasız görüyor ama sen öyle değilsin o sadece göremiyor"
"Görsün artık yeter sıkıldım bu anne baskısından"
"Zaman be güzelim zaman her şeyi çözücek ben senin yanındayım ama her zaman"
"Sen olmasan tutunacak dalım olmazdı iyiki varsın Ferit annemin vermediği sevgiyi veriyorsun"
"O da seviyor ama gösterme şekli biraz farklı ama ben buradayım"
"Seviyor mu orası muallak ta neyse işte ben burada senin yanındayım artık"
"Şimdi ne olucak peki"
"İfakat yengen ailen den biri karşı çıksa da biz buradayız sakın kendini yalnız hissetme sen Ferit le evlenmek istediğin sürece evleniceksin dedi ve hiç olayım ds yanımda olmayan kadın evliliğim de olmasın ben alışığım zaten"
"Sen şimdi anneni es geçip evlenelim mi diyorsun"
Gülümseyip
"Aynen de öyle diyorum benimle evlenir misin Ferit Korhan"
Ferit te küçük bi kahkaha atıp
"Evet evet evet evlenirim"
Gülümsedim sarıldık
"Ee yüzüğüm nerede seyran"
Demişti en kötü anımda bile beni güldürmeyi başaran adam
"Ani evlenme teklifi ettiğim için şuan bi yüzüğün yok ama tektaşımı alıp tekrar ederiim"
"Yoo bu sefer sıra bende"
Dalgasına
"Bir sürü taşsız yüzükle evlenme teklifi edersen evlenmem bak haberin olsun"