¹

1.5K 20 11
                                    

-Я ж просив тебе не одягати офіційний одяг, - я відчула чоловічі руки на моїх бедрах.
Хьонджін притиснув мене до свого гарячого збудженого тіла. Він дихав мені в шию. Гаряче повітря обпалювало шкіру. Мені це так подобалось.

-Носи те, що тобі подобається, - його шепіт просто зводить мене з розуму, - або те, що легко знімається.
Я знаю на, що ти натякаєш.
-Хьонджін.
-М?
-Ми не самі.
-Нас це колись зупиняло?

Та ні, але тими разами вони не сиділи з нами в одній кімнаті.

-Відпусти її. Може їй не комфортно, - сказав Фелікс.
-Їй некомфортно, бо ви тут.
-А так вона послушна дівчинка? - запитав Мінхо.

А ти ніби не знаєш.

-Хочеш перевірити?

Ще краща відповідь!

-Хлопці, - я намагалась щось сказати, але три голодних погляди могли й з'їсти мене. - Що хочете на вечерю?
Ну не змогла я їм щось сказати.
-Я на дієті. Можеш щось легенького приготувати, - відповів Фелікс.
-Я хочу чогось смачного, - сказав Мінхо.
-А я хочу тебе, - Хьонджін прикусив губу.

Хьонджін! Який же ти..сексуальний в такі моменти. Та про що я думаю, коли він мене сексуалізує перед іншими?

***
Палкі мокрі поцілунки, два гарячі тіла, солодкі томні вздохи, якими наповнювалася кімната. Я думаю, ви вже здогадалися, що тут відбувається.
-Мм..ти сьогодні була прекрасна..
Він любить, коли я зверху.
-Але..
Він перевернув мене з себе, таким чином опинившись зверху, і увійшов в мене. Темп Хьонджіна прискорювався до максимуму, але він все ще міг розігнатися. Люблю коли він безжалісно втр*хує мене в ліжко, при цьому ніжно цілує і щось промовляє своїм сексуальним голосом. Я вчепилася своїми довгими нігтями в його спину і так же безжалісно царапала її.
-Аахх.
Йому це подобалось. Мені подобався його хриплий зірваний голос. Йому подобалось чути багато моїх стогонів. Я промовляю його ім'я. Його це більше заволило.
Хьонджін останній раз поцілував мене в губи і відсторонився.

Треба швидше збиратися, поки Фелікс і Мінхо не прийшли.
-Ти вже переодягнулась?

Мінхо вже тут. Давно? І щонайголовніше: він щось чув?

-Ттак. Хван попросив.
-У його одяг?
-Він мені його дав, - я якось відкручусь.
-Тобі йде. А ноги чому трясуться? - він точно все зрозумів.
-Давно прийшов? - перевела тему я.
-Не дуже.

Значить, таки чув, а не здогадався.

-А де Фелікс?
-Він шукає в машині щось.
-Хьонджін мене вб'є, - зайшов Фелікс.
-Що сталось? - Мінхо перевів погляд на хлопця.
В цю мить ззаду до мене підійшов Хьонджін.
-Я загубив його картки: пропуск, паспорт, карточку з грошима, - тільки після того як він все сказав, він помітив Хвана. Бачили би ви його злякане обличчя.
-Не губив ти їх ніколи, - може Хьонджін ще не розізлився і я можу щось виправити. - Я просто під час прання вийняла їх з кишені і поставила тобі на стіл. Вибач, що не сказала.
Фелікс підійшов до мене.
-Ти мене врятувала, - він обійняв мене. - Не могла ти раніше сказати?
-Ти мене раніше не..- він притиснув мене себе до себе сильніше.
Хьонджін, напевно, приревнував і відчепив його руки від мене.

***
Я прибирала в кімнаті Фелікса. Останнім часом він не застеляє ліжко, тому мені приходиться це робити самій. Хтось штовхнув мене на ліжко. А хто ж ще, як не сам Фелікс?
-Ти сьогодні ведеш себе визиваюче, - він надвис наді мною. Я відчула дещо випираюче в його штанях.

І ти туди ж? Ти щоо таки тр*хнеш мене? Ану давай.

Лі водив своїми пальцями по моїх губах. Великий палець залишився на одному місці, я поцілувала його. Фелікс пошло дивився на мене. Я взяла його пальця в рот, повільно посмоктуючи його. Фелікс випрямився.
-Ти ж знаєш, що я не дам, - з цими словами він встав з ліжка.
А тебе хтось питає?
Я встала, підійшла до хлопця, повернула його, штовхнула на ліжко і почала знімати ремінь з його облягаючих штанів. Він перехопив мою руку.


Спробуй мене(18+)Where stories live. Discover now