في صباح يوم جديد في مبني المخابرات و تحديدا في روسيا....
في مبني المخابرات....
دخل سيف و هو متعصب و عروقه برزت من كتر عصبيته....
سيف: ازاي هنزل مصر ها ازاي
جاسم: زي البنأدمين يا سيف أنت بتهزر
سيف: مش عايز انزل مصر يا جاسم مش عايز
ستووووووووووووب......
جاسم الهلالي....
الصديق المقرب لعيلة الدالي و لسيف الدالي مقدم في المخابرات العامة في مصر و يسافر روسيا لكي يقوم بالعمل مع صديقه لديه حس الفكاهة و طيب القلب و انا شخصياً ك كاتبة ف أنا بحبه....
ريما الهلالي....
الأخت الأصغر لجاسم الهلالي في السنة الأخيره في كلية الصيدلة طيبه القلب و هي حقا آيه من الجمال ف من ينظر لها ينسحر بجمالها إنها حقا جميله مثل جمال الآميرات....
ريماس الهلالي....
والدة جاسم و ريما طيبه القلب حنونة علي اي شخص هي حقا و نعمه الام و الزوجه....
سليم الهلالي....
والد جاسم و ريما طيب القلب و حنون و يحب أولاده كثيرا و يعشق زوجته ف هو قام بتزوجها بعد عناء بمعني الكلمة....
نرجع لاحداثنا بقي....
جاسم: مش عايز ليه
سيف: أنت عارف كويس انا مش عايز ليه
جاسم: ده ماضي يا سيف ده ماضي افهم بقي
سيف: و لو سيف الدالي مبينساش حاجه
جاسم: هتنسي يا سيف و هتيجي اللي تنسيك
سيف بزعل: هه محدش هيقدر ياخد مكانها
جاسم: هنشوف يا صاحبي
سيف: مش نازل مصر يا جاسم
جاسم: سيف أعقل كدا دي حاجه خاصة بشغلنا مش بالسنيورة أهدي بقي أنت مفكر إنك اول ما تنزل و تروح المطار هتلاقي الموزة في وشك يعني و لا اي أنا مش فاهم؟؟؟؟
سيف: ماشي يا جاسم هاجي و امري لله
جاسم: كدا تبقي سيف اللي اعرفوا بجد
بعد شويه جهزوا الورق و كل حاجه و أتحركوا ناحية المطار في طيارة خاصه....
نسرع بقي....
تاني يوم الصبح....
في صباح يوم جديد في ڤيلا العمري و تحديدا في أوضه بطلتنا.....
ناريمان صحيت بهدوء و نزلت علي المطبخ و بدأت في تحضير القهوة التي تقوم بشربها كل يوم....
آميره نزلت من الاوضه بهدوء و أتحركت ناحية بنتها....
آميره: يوه يا ناريمان هو كل شويه كدا
YOU ARE READING
كبرياء متمردة
Adventureهي جميله هو وسيم هي متكبره هو مغرور هي عنيده هو هادئ هي قوية هو شجاع هي فتاه أرادت السفر إلي الخارج لتبني مستقبل لها بالخارج لكن أهلها و العقوبات كان ليهم رأي آخر سوف تنقلب حياتها في ليله و...