ფელიქსის pov
- ფელიქს მალეეეეე! დაგვაგვიანდა.
- ვაფშე მე რა მინდა მაგ დებილურ შეხვედრაზე ვერ ვხვდები.
- შენი გაცნობა უნდათ.
- აუფფ, თავისი შვილი უნდა გამირიგოს თუ რა?
- სხვათაშორის ძალიან კარგი გოგო ყავს.
- დედა მეღადავები? არ მომწონს მეთქი გოგოები, არააააა!
- კაი ხო ჩუმად ვარ. მალე ქენი.
ეხლა მამაჩემს აქვს შეხვედრა ვიღაცა კაცთან და არ მინდა წასვლა მარა მიმათრევენ.
ძლივს მოვრჩი გამზადებას და მძღოლმა წაგვიყვანა. რაღაც ძაან დიდ რესტორანთან გავჩერდით. ანუ ბევრ მაგარ რესტორანში ვარ ნამყოფი მარა ასეთი ჯერ არ მინახავს, ძაან მომწონსს.
შიგნით შევედით და დავიკავეთ ჩვენი ადგილი. ის კაცი და თავის ცოლიც გავიცანი, 900 კითხვა დამისვეს და მეც ყველაზე ვუპასუხე.
აუ ამათმა ლაპარაკმა უკვე დამღალა ამიტომ გავალ ცოტახანი. თან ჩემი ძმა მოვიდა და იმას მოვძებნი.
გასასვლელისკენ რო მივდიოდი თან მინჰოს ვწერდი და ვიღაცას შევასკდი. (Xalxo minho felos dzmaa)
- ბოდიში.
ავხედე და კინაღამ აქვე დავეცი. ეხლა ჩემს წინ შარვალკოსტუმით დგას ანგელოზი, ვაიმე ცუდად ვარ. ბევრი ბიჭიც მინახავს მაგრამ ესეთი არა.
- ფრთხილად.
გვერძე ჩამიარა და მეც თვალი გავაყოლე. ყველა მიესალმა და ალბათ ამ რესტორნის მფლობელია. ჩემი ძმაც ძლივს ვიპოვე და შემოვათრიე.
- აუუ ვაფშე რა მინდა აქ რაა, ეხლა წესით ჰანთან უნდა ვიყო მარა არ მაცადეს
- არც მე მინდოდა წამოსვლა მარა ვინ გამაჩერა სახლში. წადი შენ იმათთან და მე რამე სასმელს ვიყიდი.
ბართან მივედი და ცივი ყავა შევუკვეთე. ვაიმე ის ბიჭიც აქ ზის. გავიცნობ მოდი. გვერძე მივუჯექი და გამომხედა.
- გამარჯობა. რა გქვია?
- ჰიუნჯინი.
- მე ფელიქსი. ეს რესტორანი შენია?
- კი.
- შენ ნომერს მომცემ?
- შეყვარებული მყავს.
ეს რო მითხრა ჩემი ღიმილი ტრაკში წავიდა.
- უბრალოდ მეგობრობა მინდა, მეტი არაფერი.
- აქაა და გაკვირდება, გაჩუმდი.
გავიხედე და ვიღაც გოგო დავინახე რომელიც თვალებით მჭამდა. აუ ამას ბევრად ვჯობივარ მე. თან რა კაბაც აცვია ზუსტად მასეთი მაქვს და მე უფრო მიხდება.
- თქვენი ყავა მზადაა.
- მადლობა.
ყავა ავიღე და ჩემს მაგიდასთან დავბრუნდი.
მეორე დღე
- აუ ჰან რა ვაკეთო ამ კლუბში.
- ვაიმე ცოტახანი გარეთ გადი, სულ სახლში ხარ გამოკეტილი. ვინმეს მაინც გაიცნობ.
- კაი წამოვალ მარა შენ მინჰო გიშვებს?
- კი ოღონდ თვითონაც მოდის.
- კაი წავალ გავემზადები.
მოკლე კაბა ჩავიცვი და თმები ლამაზად გავიკეთე. მაკიაჟი არ მინდა ეხლა, ისედაც ლამაზი ვარ.
ცოტახანში მივედით კლუბში და ზედმეტად მეცნო ვიღაც, კარგად დავაკვირდი და ჰიუნჯინი ყოფილა. ოპააააა.