1 საათია უკვე აქ ვართ და ჰიუნჯინს ეტყობა რო მაგარი მთვრალია. მე მარტო 2 ჭიქა დავლიე და რავი ნორმალურად ვარ. წავედი მივალ ამასთან, თან ჰანი და მინჰო ცეკვავენ და მარტო რა ვაკეთო.
- გინდა ვიცეკვოთ?
- კი.
გამიყვანა და ცოტახანი წყნარად ვცეკვავდით, მერე კიდე ჩემ ტუჩებს მიაშტერდა. მეც ახლოს მივიწიე და ვაკოცე, თვითონაც ამყვა და ცოტახანში სხვაგან გამიყვანა. (mixvdebit rac moxda)
მეორე დღე
დილით ვიღვიძებ და ვხვდები რო ჩემს სახლში არ ვარ. აუ ჰიუნჯინს რა საყვარლად ძინავსს. ნუ როგორც ჩანს გუშინ თავის სახლში წამომიყვანა. სანამ გაიღვიძებს წავალ თორე გული გაუსკდება.
ჩუმად გავიპარე და სახლში წავედი.
- მინჰოოოოოოოოოოოოოოო, მოეთრიე აქ.
- აუ რა გინდა?
- ჰვანგ ჰიუნჯინის შეყვარებულის ნომერი გამიგე.
- რათ გინდა?
- ოო ეგ შენი საქმე არაა.
მე ხო ძაან ჭკვიანი ვარ, ხოდა ჰიუნჯინს რო ვკოცნიდი ფოტოები გადავიღე, ეხლა დაშორდებიან და ჰიუნჯინი ჩემი იქნება.
1 საათის შემდეგ
ეხლა მე და ჰანი ვჭორაობდით და მინჰო შემოგვივარდა. (Xalxno hani radgan minhos sacolea amattan cxovrobs😍) (VICI RO BIWIA MAGRAM ME ASE MAWYOBS RO COLI DAVUDZAXO.)
- გავიგე ნომერი.
რაზეც ნომერი ეწერა ის ფურცელი გამოვგლიჯე და გადავუგზავნე ფოტოები ქალბატონს. მეცოდება მარა არ მეცოდება, სიმართლე უნდა იცოდეს.
ღამის 1 სააათი
ტკბილად მეძინა და კარები ჩამოიღო ვიღაცამ. დაბლა ჩავედი და კარი გავაღე. რო დავინახე ვინ იყო კინაღამ მოვკვდი. ჰიუნჯინს აქ რა უნდა?
- შენ ნორმალური ხარ?
- მაგას მე მეკითხები? ღამის 1 საათზე მომივარდი და ისიც არ ვიცი საიდან გაიგე მისამართი!
- დახმარება დამჭირდა მაგაში. რატო გაუგზავნე ფოტოები?
- სიმართლე უნდა იცოდეს.
- კაი დაშორებას მაინც ვაპირებდი მაგრამ არ ვიცოდი როგორ მეთქვა, შენ კიდე ეგ ჩემ მაგივრად გააკეთე, მარა ეხლა გამოდის რო ვუღალატე და ცუდი ადამიანი ვეგონები!
- მოიცა რატო გინდოდა დაშორება?
- სხვა შემიყვარდა. ვაფშე შენ რატო გეუბნები. იცოდე ყველას რო გააგებინოს რო ვუღალატე შენ დაგაბრალებ და ცხოვრებას გაგიმწარებ.
გარეთ გავარდა და კარი ჩავკეტე. ამისი არ მეშინია, ფეხები არ მომჭამოს რაა. ვაიმე სხვა მიყვარსო😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ვსო მე დეპრესიაში ვარ. არა ის მიხარია რო ის ვირთხა აღარ უყვარს, მარა ის არ მიხარია რო სხვა ვირთხა უყვარს. ანუ ვაფშე ჩემზე უკეთესი სად, როგორ, რატომ და რისთვის ნახაა??? მე არავინ მჯობია მარა ამას ცოტა აზრზე მოსვლა ჭირდება ჯერ და მაგაში მე დავეხმარები🥰