Maandagochtend, 06:25, o myn god dit was ik weer vergeten kutwekker. Ze staat met moeite op en gaat een douche nemen. Ze hoeft nog maar een weekje naar school, ze is hamdoulilah toch al geslaagd, maar voor haar havo, als ze nog wat vakken zou nemen kon ze meteen door naar de universiteit. Dat leek haar perfect. Ze heeft inmiddels gegeten en zich aangekleed. Ze loopt naar haar moeders kamer. Haar moeder ligt nog te slapen. "Yemma, ik ga naar school, slaap maar rustig verder" zegt Ahlam. Ze geeft haar moeder nog een kus en loopt dan rustig de kamer uit. Ze pakt haar roze Adidas supercolor en vertrekt richting de tramhalte. Ze gaat zitten, ze heeft net de tram gemist, dat wordt dus nog dik 10 minuten wachten. Ze pakt haar telefoon en ziet een appje: +31685******. Huh wie is dat? Salaam Ahlam, hoe gaat het? Ze drukt op het gesprek en antwoordt: Wa3alaikoum salaam, wie is dit?
Ze krijgt direct een reactie; ik ben Yassin. Ik ken je niet? Nee klopt. Hoe de fack kom jij dan aan mijn nummer en mijn naam en hoe komt het in je op mij te appen???? Haha doe rustig. Ik ken je niet persoonlijk nee. Maar jij kent een vriend van mij. En die vriend is..? Dat doet er even niet toe. Ik wilde je vragen of je een x wilde afspreken. Wil je graag wat vragen en vertellen. Nee sorry maar dat is niets voor mij. Ik ken je amper. Alsjeblieft het is dringend.
Dan wil ik eerst weten wie die zogenaamde 'vriend' van je is. Haha dat wil ik je juist nog even niet vertellen. Oke dan niet. Byee. Okeoke als je zo snel mogelijk met mij zou kunnen afspreken. Dan vertel ik het je graag. Oke wann kan je dan? Voor mij is het geen probleem ik heb toch geen verplichtingen zoals school werk enz. Pff okee kan je morgen? Hoelaat? 19:00? Saff is goed. Waar zie ik je? k woon in dh shek(jij)? Ik ook. Okee dan zie ik je morgen 19:00 in scheveningen by boulevard. Saff is goed tot dan! Doegg. Doei.Ze zit inmiddels al in de tram richting huis. School was vermoeiend. Maarja het is niet niet voor niets. Ze kan direct naar de uni! Hamdoulilah.
Thuis aangekomen ziet ze dat haar mama niet thuis is. Ze gaat meteen in haar bed liggen. 5 uur wejaw.
Jaouad trekt ze psg trainingspak aan, zijn louboutins en gaat op de hoek wachten. Hij heeft met Hicham afgesproken. Zijn oud collega, hij is trouwens ontslagen omdat hij niet meer kwam werken. Hewaa jaa ik had teveel pijn en verdriet door Ahlam. Hij ziet Hicham al aankomen rijden. Ewaa bro gekke auto. Haha jaa man, alleen nog de chickies. Jij weer. Ewaa stap in. Jaouad stapt in en bewondert de auto. Hahah isie mooi meh. Omgg kifesh mooi. Hij is gaande wollah. Hoe kom je aan al dat geld? Je gaat mij niet zeggen van dominos pizza. Nee bro. Ik ga eerlijk tegen je zijn. Ik wilde je spreken om wat zaakjes af te handelen. Kifesh zaakjes? Ik zit in de drugs man. Neeeee zeg wollah?? Jaa man. Waaaarom Hichamm????? Is makkelijk geld verdienen. Duss? Ga je me menen dat ik naast een drugskoerier zit? Drugsdealer? Gebruik je zelf ook? Niet altijd maar is wel goeie shot. Goeie shot? En waarom wilde je mij spreken dan? Ik wilde je vragen of je interesse had? Nogmaals je verdient er goed mee en is snel. Wat denkje zelf? Ik Jaouad Achahbar, die de drugs ingaat? Mooooi niet. Hij stapt uit en gooit het portier keihard dicht. Hij loopt door naar zijn huis en gaat naar binnen. Hij ziet uit het raam dat Hicham weg is gereden. "Kankermogooltje" schreeuwt Jaouad hem nog na. Hij doet z'n schoenen uit en gaat op de bank liggen. Hij doet de tv aan en ziet dat hij gebeld wordt. Hewaa Tarik. Alles goed bro? .. Nee man zit gewoom thuis chilling op de bank. .... Jaa kom maar naar mij. .. Wat zei je? .. ooh okee saff ik kom eraan. .. Is goed je ziet me vanzelf verschijnen. .. Latersss. Hij hangt op en doet zijn schoenen weer aan. Upp naar Tarik.
Het is inmiddels al 7 uur. Ahlam staat op en ziet dat haar moeder nog niet thuis is. Ze besluit bij ThuisHalalEten bestilla en pasta te bestellen. Hoeven ze tenminste niet te koken. Ze belt haar moeder en vraagt wanneer ze thuis komt en dat ze eten besteld. Pffd die mensen zullen pas om 19:30 berzorgen en mama komt pas na 8en thuis. Dat wordt eerder dan mama eten. Ma3lish(geeft niet).
Half 8 wordt netjes het eten bezorgt en ze gaat meteen eten. Als haar moeder thuiskomt ligt Ahlam al in bed. Ze loopt naar beneden. Salaam yemma, may dha7adh?(waar ben je geweest?). Salaam aydjie irra a7agh a oemam Fikri(dochter van mij ik was bij je broer Fikri). Dat noem je geen broer mama! Reageert Ahlam grof. Haar moeder; "zo praat je niet over je broer Ahlam! Is niet normaal". Ahlam:" jaa yemma jij weet nog niet eens de fucking helft van wat die hond tegen mij heeft verteld en mij heeft aangedaan. Vuile kankerflikker. Ik hoop dat hij de kanker krijgt en er direct aan doodgaat. Kankerhond" Haar moeder;" stagfirullah mijn dochter, mijn bloed eigen dochter, die zo over haar broer praat. Die scheldwoorden die jij gebruikt is niet normaal en al HELEMAAAAL niet over je eigen broer. Ahlam ik GA!! Waar wil je heen gaan yemma? Zegt Ahlam iets te hard. Haar moeder: Ik ga naar mijn zoon. Ik ga bij hem wonen ik wil je niet meer zien Ahlam. Ze loopt de deur uit en gooit de deur achter zich dicht.
Ahlam gaat schreeuwend, huilend en woedend rennen naar haar kamer. MIJN FUCKING EIGEN MOEDER DIE MIJ ZO BEHANDELT ALLEMAAL DOOR DIE KANKERHOERENHOND VAN EEN FIKRI. IK HOOP DAT JE STERFT HOND! Ze gaat op haar bed liggen. Zo heeft ze zich nog nooit gevoeld. Haar vader heeft haar verlaten, haar moeder en Fikri, hij mag zichzelf geen broer noemen. Een man van 24 die zich zo gedraagt.Jaouad is bij Tarik aangekomen. Ze gaan ff wat eten en dan naar lounge. Broederliefde komt vandaag optreden. Wordt gekke avond man. Als ze bij lounge aankomen kijkt Tarik Jaouad aan en vraagt hem voorzichtig; "ewa bro ik vind dat je beetje veranderd bent sinds die chick.." Jaouad: "Tarik luister goed. Ahlam is geen chick. Zo praat je niet over haar nooit en al heeelemaal niet in mijn bijzijn. Als je mij te vriend wilt houden zul je normaal over haar moeten praten. Oke?". Tarik:" bro t was maar een meid. Dit bedoel ik dus. Normaal gesproken zou je echt niet hebben gedaan om een wijf. En btw jij was degene die zei haar te gebruiken en daarna weg te gooien, niet waar?" Jaouad: "ik weet dat was een stomme fout." Jaouad zucht. " Tarik, weet je wat het is. Ik hou van haar ik wil met haar trouwen in sha allaah. Ik heb haar een tijdje geleden geappt en haar vader de nummer gevraagd. Helaas kreeg ik geen reactie." Tarik: o mijn god meen je deze???" Jaouad: jaa man. Tarik: haar vader is verongelukt. Wist je dat niet? Toen zij in het ziekenhuis terecht kwam, waren haar ouders en broer onderweg naar haar. Ze hebben toen een ongeluk gehad en haar vader heeft het niet overleeft.. Jaouad krijgt een zwart beeld voor zn gezicht en begint keihard te huilen. Net een baby.
JE LEEST
Ahlam & Jaouad
Romance-Neeeee! Hou op! Wanneer mag ik gelukkig zijn he? Hij draait me naar zich om en knijpt mijn keel steeds harder dicht. Steeds steviger. Ik proberen te schreeuwen en te doen. Niks helpt. Alsjeblieft laat mij met rust. Ik weet dat dit Fikri is.- ××× W...