ninakozan23

28 4 0
                                    

Hejo na wattpadzie kojarzycie mnie jako ninakozan23. Jednak imię zdradzę tylko najbliższym przyjaciołom.

Jeśli chodzi, o rozpoczęcie mojej przygody z wattpadem założyłam tu konto 6 lat temu akurat w moje imieniny. Wiem nieźle xd.

Przez mój profil przewijało się wiele książek, z różnymi shipami w rolach głównych począwszy od Melpek, czyli ship Meliha i Ipek z serialu „Elif” poprzez parę fanfików o BatMal, które zapoczątkowałam razem z jedną moją psiapsi z neta w RP, dodać jeszcze BatTürk, czyli DC comics i turecki serial „Üç kız kardeş". Ship ten stworzyłam wraz z kolejną psiapsi ze szkoły. Aktualnie piszę fanfika z serialu „Kobra oddział specjalny”, w którym główny ship nazywa się TomTürk, ship ten wymyśliłam tym razem sama w czasie tegorocznych ferii zimowych.

Uwielbiam oglądać tureckie seriale, a także seriale kryminalne jak „Gliniarze”, których oglądam od niedawna i wspomniany już wcześniej niemiecki serial „Kobra oddział specjalny”

Jeśli chodzi o preferencje muzyczne, to słucham wszystkiego, co mi się nawinie, oprócz rapu. Ponadto wychowałam się na disco polo i soundtracku z „High school musical” oczywiście wszystkich części. Od niedawna zostałam Eurofanką i słucham piosenek z Eurowizji m.in. „Fairytale” czy nawet „Solo” naszej Bejbusi.

Interesuję się historią zarówno Polski, jak i światową. Od dzieciństwa kręci mnie ziołolecznictwo. Moim największym hobby oprócz pisania jest także śpiewanie, taniec i nauka języków obcych. W szkole się uczyłam dwóch języków, jednak poza szkołą uczę się samodzielnie tureckiego. Interesuję się również Eurowizją, do której miłością zaraził mnie mój kumpel, który jest dla mnie jak starszy brat.

Moimi ulubionymi książkami są: „Ania z Zielonego Wzgórza”, „Ania z Avonlea”, „Tajemniczy ogród”, „Księżniczka i tajny agent” Nory Roberts, „Zagubieni” tej samej autorki, a także „Legenda” z trylogii Trzech sióstr również autorstwa Nory Roberts.

Jeśli chcecie się poznać, to zapraszam na mój profil. Zawsze możecie do mnie napisać z każdą nawet najbardziej błahą sprawą.

Poznajmy sięOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz