Güçlü ve kudretli Tengri'nin yolunda yürürken, "GÜÇ VE SADAKAT" ilkesiyle aydınlanıyoruz. Bizler, her anlamda maddi ve manevi güçlenmenin peşinde koşarak, kendi ırkımıza ve insanlığa yararlı bireyler olmayı amaçlıyoruz. Bu ilke, içimizdeki potansiyeli harekete geçirerek, kendimizi ve toplumumuzu daha iyi bir geleceğe taşıma yolunda rehberimizdir.
Maddi güçlenme, bilgi ve becerilerimizi geliştirerek, başkalarına faydalı olmak ve kendi yaşamlarımızı sağlam temeller üzerine inşa etmek anlamına gelir. İşlerimizi özveriyle yapar, yeteneklerimizi en üst düzeye çıkarır ve başarıyı elde ederken adaleti ve dürüstlüğü ön planda tutarız. Maddi varlıklarımızı, sadece kendimize değil, toplumun daha geniş kesimine fayda sağlamak için kullanırız.
Manevi güçlenme, içsel gelişimimizi ve ruhsal derinliğimizi artırarak insanlığa daha anlayışlı, sevgi dolu ve saygılı bireyler olmamızı sağlar. Meditasyon ve dua gibi araçlarla içsel dengeyi bulur, sevgi ve merhameti yüreğimizde besleriz. İnsanlara yardım etmek ve onların acılarını hafifletmek için elimizden geleni yaparız. Her daim hoşgörüyü ve saygıyı korur, topluluk içinde dayanışma ve uyumun temsilcileri oluruz.
Kendi ırkımızın yüceliği ve refahı için gerekirse ölmeyi göze alırız. Ancak bu fedakarlık, sadece fiziksel bir eylem değil, aynı zamanda değerlerimize ve inançlarımıza olan bağlılığımızın bir ifadesidir. Sadakatle hareket ederek, Tengri'nin gösterdiği yolda ilerlerken, kendimize ve tüm insanlığa hizmet etmeyi amaçlarız.
"GÜÇ VE SADAKAT" ilkesiyle donanmış olarak, bilgelikle ve sevgiyle hareket ederek, Tengri'nin bize sunduğu potansiyeli en üst düzeyde kullanırız. Bu ilkeyi yaşamımızın her alanına taşıyarak, kendi varlığımızı ve insanlığın geleceğini aydınlatmayı sürdürürüz.