Beberapa tahun yang lalu, ketika aku masih bersekolah aku pernah menjalinkan hubungan terlarang bersama cikgu sains aku bernama cikgu Raja Noorima. Cikgu Raja Noorima berumur 40an dan mempunyai badan yg gempal serta bontot yg mantap yg mampu buatkan batang jantan menegang. Setiap kali melihat cikgu Raja Noorima berjalan aku pasti akan usya bontot dia yg bergegor tu. Nikmat betol klu dpt gesel batang dekat alur bontot dia yg besor tu.
Sekarang aku nak cerita bagaimana aku jadi kekasih gelap cikgu Raja Noorima dan dapat bersetubuh dengan dia. Ketika di tingkatan 2, cikgu Raja Noorima merupakan guru kelas aku dan aku pula adalah ketua kelas oleh sebabtu lah aku rapat dengan cikgu Raja Noorima. Aku memberikan bantuan sekiranya dia memerlukan pertolongan dariku. Pada masa yang sama aku cuba untuk mengambil kesempatan untuk rapat dgn dia agar nanti aku dpt bersetubuh dgn dia hehe. Pernah juga aku cuba cuba melagakan tubuh ku dgn dia kekadang aku cuba gesel btg ku dibelakang badan dia di bahagian bontot besar cikgu Raja Noorima yang selalu jadi sasaran ku itu. Satu hari, cikgu Raja Noorima bagitahu aku yang dia memerlukan bantuan aku untuk tolong dia hias kelas pada hari sabtu. Aku pun tak berfikir panjang terus setuju untuk tolong dia. Dalam fikiran aku, inilah peluang untuk aku menjamah tubuh sedap cikgu Raja Noorima. Bermacam cara aku fikir untuk aku dapat meratah cikgu Raja Noorima. Hari sabtu pun tiba, aku ke sekolah dan menunggu cikgu tiba di kelas. Lebih kurang 10 minit menunggu cikgu Raja Noorima pun tiba dengan membawa barang barang untuk hias kelas. Aku terliur melihat penampilan cikgu Raja Noorima pada haritu. Dia mengenakan blouse hitam kain putih yg menampakkan bentuk tubuh dia yg seksi tu. Batang aku serta merta keras melihat cikgu Raja Noorima. Tapi aku biarkan saja dulu supaya plan aku tak gagal. Aku tolong dia angkat barang ke dalam kelas dan seterusnya kami mulakan aktiviti hias kelas. Sedang hias tu aku berbual macam macam dengan cikgu Raja Noorima. Cikgu Noorima berkata suami dia menghidap kencing manis dan sering jatuh sakit. Anak anak pulak jauh jadi dia penat urus rumah tangga. Aku berkata dalam hati "boleh makan ni milf ni hihihi" sambil curi curi pandang dekat celah peha dia yang seksi tu. Ketika cikgu Raja Noorima sedang berdiri nak tampal helaian kertas pada dinding, aku berdiri dibelakangnya sambil melihat indahnya tubuh seorang yang bernama Raja Noorima. Aku cuba rapatkan badanku ke belakang dia dan batang aku tegang giler. Aku cuba geselkan batangku pada bontot cikgu Raja Noorima. Aku lihat tiada reaksi dari cikgu Noorima. Aku geselkan lagi sehinggakan aku merasakan nikmat dunia dan tanpa fikir panjang aku terus peluk cikgu Raja Noorima dari belakang sambil aku tekan batang aku dekat bontot dia. Cikgu Raja Noorima tersentak dengan perbuatanku itu dan cuba untuk melepaskan peluk ku namun aku tetap memeluknya dengan kemas. "Lepaskanlah cikgu, apa kamu cuba buat ni mirul? Kamu nak rogol saya ye?" " Cikgu dengarlah pengakuan saya ni, saya dah lama geram dengan badan cikgu. Badan gempal cikgu ni sedap, selalu buat batang saya ni keras. Saya selalu jadikan cikgu Raja modal lancap saya. Saya geram sangat dengan bontot besar cikgu ni. Hari ni saya nak cikgu tak kira apa pun jadi. Saya nak jugak body cikgu!" Aku berkata kepada cikgu Raja Noorima. Cikgu tetap meronta untuk dilepaskan dan menjerit untuk meminta bantuan. Aku tutup mulut Cikgu Raja dengan tanganku lalu aku cakap "Cikgu jeritlah sekuat mana pun, takde org akan dengar sebab kita ada dekat blok paling belakang. Sekarang ni lebih baik Cikgu bagi kerjasama" terus terdiam Cikgu Raja Noorima. Aku cium tudung Cikgu Raja dan aku selakkan sikit supaya aku dpt cium leher dia. Wangi sungguh bau Cikgu Raja. Setelah cium leher, aku beralih untuk cium pipi Cikgu Raja. Aku memusingkan badan dia menghadap ku dan aku cium pula bibir Cikgu Raja yang seksi tu. Aku cuba untuk french kiss dengan dia, pada mulanya Cikgu Raja menolak tetapi lama kelamaan dia tewas jugak dengan nafsu. Hangat betul kucupan kami, Cikgu Raja Noorima begitu bernafsu sekali bermain lidah denganku. Sambil french kiss, aku meraba raba badan Cikgu Raja. Aku ramas tetek dan bontot yang aku geram dari dulu tu. Setelah puas bercium, aku tarik Cikgu Raja ke arah meja guru lalu aku baringkan dia atas meja sambil aku menanggalkan kain yang dipakai dia. Tinggal spenda berwarna putih sebagai halangan terakhir sebelum aku dapat melihat puki yang tembam tu. Aku pun tanggalkan spenda dia dan terlihatlah puki Cikgu Raja Noorima yang tembam. Aku masukkan dua jari kedalam puki dia dan mulakan fingering. "Aah sedap mirul sedappp ahh jolok lagi mirul ahh" Bagai terkena renjatan elektrik, menggeletar badan Cikgu Raja sehingga klimaks. Setelah berair puki dia, aku menjilat pula puki dia. "Ahhh mirul sedapnya kamu jilat ahhh tak pernah cikgu kena jilat macam ni ahhhh sedap mirul ahhh" Sekali lagi Cikgu Raja klimaks dan tersembut air dia ke muka aku. Aku menanggalkan blouse yang dipakai Cikgu Raja dan aku hanya biar dia bertudung saja sambil bertelanjang bogel.