8

402 53 141
                                    

cok istek uzerine duzyazi.

jimin, minjeong'un getirdiği keki büyük bir tabağa yerleştirip tepsiye koydu. iki bardak vişne suyu doldurup onları da tepsiye koydu. minjeong ise çok heyecanlıydı, mesajlarda çok utanmıştı e tabi mesajda olduğu kadar yüz yüze de utanıyordu. elinde tepsiyle salona gelen jimin'e dikti bakışlarını. kusursuzdu jimin. sehpayı minjeong'un önüne çekip hemen tepsiyi koydu. minjeong'un yanına oturup derin bir nefes aldı.

"kekinin tadını merak ediyorum."

jimin kekten bir parça alıp büyükçe ısırdı. aldığı lezzetten gözleri parlarken hızla çiğneyip başını yana yatırdı.

"minjeong harika olmuş bu kek."

jimin'in tepkisine karşı kıkırdamakla yetindi minjeong, beğenmesine fazlaca sevinmişti.

"beğenmene sevindim, seni düşünerek yaptım bu keki."

jimin uzaktan öpücük atıp elindeki kekin son parçasını da ağzına attı. minjeong onu izlerken aklından çok fazla şey geçiyordu. jimin yarı çıplaktı ve şuan sadece ikisi kek yiyordu. vişne suyuna uzandı minjeong, ısınmıştı bedeni. bir kaç yudum içip derin bir nefes verirken bakışlarını jimin'e çevirmişti. çevirdiğinde jimin ona bakıyordu, yutkundu. jimin de vişne suyundan içip ağzında kalan son kek kırıntılarını temizledi. minjeong vişne suyunu dibine kadar içmişti.

jimin'in gözü vişne suyundan kızarmış dudaklara kayarken yutkundu. ayağa kalkıp sehpayı kenara aldı. aklında tek bir şey vardı, en başından beri hayalini kurduğu şey.

minjeong'un karşısına geçip çenesini nazikçe kavradı. çenesini hafifçe yukarı kaldırırken birazcık eğildi. minjeong gözlerini kapatmıştı, kalbi oldukça hızlı adeta fişek gibiydi. jimin elini minjeong'un yanağına koyup nazikçe okşadı. alınları birbirine yaslı nefesleri karışıyordu. jimin yutkunarak fısıldamıştı.

" seni... öpebilir miyim?"

minjeong direkt birleştirmişti dudaklarını sevdiği kızınkilerle. zaman durmuş mekan ayaklarının altından kaymıştı. jimin, minjeong'un alt dudağını nazikçe emerken, minjeong ellerini jimin'in boynunda birleştirip saçlarını çekiştirmeye başlamıştı.  minjeong üst dudağını emdiğinde nefessiz kalıp ayrılmışlardı.

jimin sinsice bir hamleyle minjeong'un üzerine çıkmış, onu uzandırmıştı. elleri koltuğun kenarlarındayken dudaklarını tekrar birleştirmişti. ilkine göre hızlı ve sertti. minjeong'un parmakları teninde geziyordu, sütyeninin kancasıyla oynuyordu. alt dudağının üzerine minik bir öpücük koymuş, dilini ağzına yollamıştı. minjeong ise dudaklarına boğukça inliyor bazen ısırıyordu.

jimin'in yolladığı dil ağzını keşfederken eli minjeong'un tişörtünden içeri girmiş okşamaya başlamıştı.

minjeong'un bedeni cayır cayır yanıyordu. ayrıldıkları an jimin'in kancası açılmıştı. minjeong gördüğü manzarayla ve boğuk sesli jimin'i duyunca seslice yutkunmuştu.

" beğendin mi minjeong-ah?"

ARKADASLAR BEN NE YAZDIM
OLDU MU, OLMADI MI
AMA
OPUSYUKER.
KISS.
10. BOLUM FINAL.

plumber :: winrinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin