SECRET LOVERS
"Ya Lim ju kyung derse neden geç kaldığını bana ve arkadaşlarına anlatmak ister misin?"
"Üzgünüm bay Siwan Saatin kaç olduğunu farketmemişim."
"Çabuk dışarı çık bu ders cezalısın diğer ders teneffüs zili çaldığında sınıfa geleceksin!"
"Hocam lütfen affedin söz veriyoru-"
"Efendim geç kaldığım için çok özür dilerim bir daha geç kalmayacağıma yemin ederim lütfen beni derse alın"
Ya bu o çocuk adı neydi??.. Han mı?? Hayır hayır onun adı..
"HAN SEOJUN!!"
"Aishh sanırım yanlışlıkla sesli söyledim"
Seojunda dahil olmak üzere herkes Jukyunga bakar
"Ah biriniz yetmiyormuş gibi şimdi iki mi oldunuz çabuk dersimden çıkın yoksa müdürün yanına gideceksiniz."
İkisi birlikte "Tamam efendim" diyerek sınıftan ayrıldı
"Ya Neden benim adımı bağırdın herkes bize baktı"
"Adını hatırlamaya çalışıyordum sadece yanlışlıkla dışarıdan söyledim"
Dedi mahcup bir sekildeİkisi bahçedeki Banklardan birine oturdular
"Sana adını sormayı unuttum adın ne acaba?"
"Arkadaşım ve ailem bana bazen Jubal derler. Ama sen Jukyung diyebilirsin."
"Oh anladım tanıştığıma memnun oldum sende mi benimle aynı sınıftasın"
"Maalesef"
"Maalesef derken?"
"Bu bölümde okumak istemiyordum ama babam zorladı"
Seojun bunu duyunca Üzüldü ama belli etmedi
"Kötüymüş, ben hep dil okumak isterdim Zaten puanım da ÇOK İYİ olduğu için buraya yerleştirdiler beni"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Secret Lovers•
Fanfiction꧁•⊹٭Kalbim neden bu kadar hızlı atıyor? neden gün geçtikçe ona daha çok bağlanıyorum?!٭⊹•꧂ Han Seojun X Lim Ju kyung