~Yoongi~
Gözlerim kapalı. Ellerimin altındaki tuşlarda parmaklarım gezinirken, aklım başka diyarlarda geziniyordu. Çıkan melodi kulaklarımdan girerek zihnime varıyor, daha sonra zihnimin gittiği diyarlarda bana eşlik ediyordu. Zihnimden geçen düşüncelerin gürültüsüne bu melodi sayesinde katlanabiliyordum.
Telefonun zil sesini duyunca gözlerimi gerçek dünyaya açtım. Arayan kişiye baktığımda gördüğüm isim ile aramayı onayladım.
Arkadaşlarım beraber geçirebileceğimiz bir gece planlamışlardı ve beni çağırıyorlardı. Bir şekilde reddetmeyi başardım. Gitmek istemiyordum. Hiç bir şey yapmak istemiyordum. Sadece unutmak istiyorum... Anıları, geçmişi, acıları, insanları, en çok da kendimi..
Biraz hava almak için bahçeye çıktım. Geceydi. Başımı bir anlığına yukarı kaldırdım. Yıldızlar hiç olmadığı kadar parlaktı. Belkide ben öyle görmek istediğim için...
Kulaklıklarımı kulağıma takıp müzik listesinin en başındaki parçaya tıkladım. Önümdeki merdiven basamağından bir basamak daha indim ve oturdum, ellerimi arkadaki basamağa dayayıp gözlerimi gökyüzüne kaldırdım. Keşke hayat gökyüzü kadar güzel olsaydı.
Ne kadar gökyüzünü izledim hatırlamıyorum. En sonunda beni bölen şey bir araba sesiydi. Sokağın başından lüks bir araba sokağa giriş yapıyordu. Meraklı gözlerle izlemeye başladım. Benim evimi hemen biraz geçtikten sonra araba durdu. Arabanın kapısı açıldı. Çıkan kişiyi karanlıkta seçmeye çalıştım. Sadece vücut hatlarını seçebildim. Bu karanlıkta o kişinin yüzünü görmek sanırım imkansızdı. En sonunda çevreye bir göz atıp arabasını sürdüğü yönün tersi yönünde ilerlemeye başladı ve benim kapımın önünde durdu. Bahçe kapısını açıp içeri girdi ve karşısında beni görünce adımları durdu. Bir süre gözlerimiz konuştu en sonunda bunu o sonlandırdı.
"Sen Min Yoongi misin?"
Size yemin ederim adımı hiç bir kimseden en azından 1 defa daha duymak istememiştim.
Duyuyor musunuz beni? Yavaşça transa giriyor gibi batıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black swan
Short StoryBattığımız bu okyanusun dibinde mücadele ediyoruz. Bu kitap Bts-black swan şarkısından alıntılar ve vurgular içermektedir çeviriyi bilmeden okumak tavsiye edilmemektedir.