Sanitka

120 7 9
                                    

Z pohľadu Marry

,,Marry pohni si!" skričala na mňa Noemi

,,Veď už idem"

Dnes nastal konečne deň kedy sa s Noemi sťahujeme do NY a budeme žiť vlastný život. ,,Taxík je už tu" povedala Noemi s pohľadom na okno.

,,Fajn, na chvíľu ho zabav, o minútku som pri tebe"

Samozrejme by som to nebola ja keby mi to netrvalo 45 minút. Vďaka Noemi nás počkal taxikár a tak sme mohli ísť v kľude na letisko. Cestou na letisko sa taxikár a Noemi celkom dosť spriatelili. Priamo na letisku si ešte stihli vymeniť tel. č. a ja som len tupo prizerala. ,,Zbláznila si sa?!" zvrieskla som. Noemi len pokrčila plecami a pokračovala ďalej v ceste no v tom na ňu začal kričať taxikár: ,,slečnaaa,zabudli ste si kufor". Prudko som sa otočila a vytrhla mu kufor z rúk. Taxikár len zarazene prizeral.

,,čo pozeráš ty buzík?! hľaď si svojho!!" skríkla som.

Noemi sa za mnou smiala ako taká pribrzdená krava.

,,Ako sa to so mnou rozprávaš?!" už kričal aj taxikár.

Vybuchla som do neuveriteľného smiechu a videla som ako taxikár sčervenal od hnevu a v rýchlosti sa rozmachol. Bolo to také nečakané, že som len stihla privrieť oči a čakať na ranu, ktorá sa nedostavila. Čo mi prišlo divné a tak som otvorila oči...predo mnou ležal na zemi taxikár celý od krvi. Všade bolo počuť sirény a prebrala som sa až po jemnom dotyku môjho ramena. Bol to doktor.,,Ste v poriadku? "pýtal sa dosť naliehavo.

,,Nič mi nie je, som len zaskočená."

Z pohľadu Noemi

Všimla som si ako sa niečo pýtal doktor Marry. Zrejme ju škrabla guľka. Rýchlo som sa prepchala pred zväčšujúci sa dav k Marry. Bola totálne šokovaná a celé rameno mala od krvi.

,,Preboha Marry..bolí to veľmi?" vystrašene som si ju obzerala.

,,Vieš, že ani nie. Len mi strašne bije srdce a nie a nie spomaliť." Hovorila v rýchlosti.

Sanitka, ktorá dorazila pred chvíľou Marry zobrala a ja som samozrejme nasadla tiež. Nenechám ju v tom predsa samú. Celý čas som ju držala za ruku.,,Budeš v poriadku" pevne som jej stisla ruku. Neisto sa na mňa usmiala a už ju doktori brali n nejaké vyšetrenie.

Three later hour

,,Čo sa stalo?" opýtala sa ma Marry.

,,Ty to nevieš?" nechápavo som sa na ňu pozrela.

,,Taxikár ti šiel jednu vpáliť, ale v tom sa tam zjavil nejaký chalan a vystrelil naňho. Teba ta guľka len tak tak obišla. Chlapec sa bude musieť naučiť lepšie strieľať. "


keď tu bude aspoň jeden komentár tak mu venujeme časť..budeme rady za každý názor..Tina and Lila :* :)

Mýlia saWhere stories live. Discover now