Doğan güneşle gözlerimi araladim yine sabaha, yataktan kalkıp pencereye yanaştım ve açtım. Çiçek kokusu ve kuşların cıvıltıları doldu odaya hemen elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı için cay koydum ocağa daha sonra yatagi topladım dolaptan biraz zeytin peynir çıkardım çayı demleyip yemeye başladım.Her sabah olduğu gibi yine yalnızlık yine baş göstermişti alışmıştım aslında ben kimmiyim adım süveyda ben doğduğumda babam ben den nefret etmiş çünkü çiftcinsiyetliymisim o yüzden hiç sevmedi beni , kimsenin haberi olmasın diye bu dağ başında oturuyorduk.Çiftcinsiyetliyim diye beni asla erkek olarak kabul etmedi ismimi bile kız ismi koydu beni kız gibi büyüttü herkez babamın kızı olduğunu düşünüyordu.Bende alışmıştım artık aynaya baktığımda kadınlara göre küçük goguslerim dolgun kalçam beyaz tenim ve uzun saçlarım zaten kız gibiydim vajinam ve regl olmam cabasiydi alışmıştım artık bende yıllar geciyodu 15 yasinda babam ölmüştü artık daha rahatım anamla yaşayıp gidiyodum 2yıl sonra anam rahatsızlandı birden onuda kaybettim ansızın bi gece,bi tek bu kulübe kalmıştı bana ailemden yaşayıp gidiyodum taki o güne kadar yine her zamanki gibi dışarı çıkıp bahçeye yöneldim sebze ekmiştim onları kazmaliyacaktimögleye kadar devam ettim öyle güneş tepede sıcaktı çok terlemistim gidip su ısıtıp banyo edecektim suyu koyup beklemeye başladım.
Yine evde kıyamet kopuyor neymiş artık evlenmem lazımmış neymiş annem kız bulmuş çok güzelmiş ben sevip evlenmek istediğimi söylesem de nafile ben miran aslanoğlu mardinin en büyük ağasıyım bu yüzden ailem sürekli evlenmem için baskı yapıp duruyo evlenip onlara erkek torun vermem lazımgel gör ki kalbi hareket ettiren kimse yok. Yine evden sinirle çıkıp arabaya atladım.Avlanmak için ormana gitmeye başladım , arabadan inip gerekli malzemeleri alıp ilerlemeye başladım. Neredeyse bur saattir yürüyordum tek bir ava bile rastlamadım işin kötüsü ise şu mataramida arada unuttum birazda ha ilerleyip durdum ilerde bir kulübe vardi bakımlı bir yere benziyordu yaklaşıp etrafa baktım bahçede sebzeler vardı diğer taraftara 3 tane tavuk demekki birileri yaşıyordu biraz yaklaşıp pencereden baktım kimse yok gibiydi arka tarafta doğru ilerleyip oradaki cama yaklaşıp baktım banyo yapan biri vardı saçları uzun simsiyah teni bembeyaz çok güzel diye geçirdim içimden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süveyda ( Kalbe Saplanan Ok)
General FictionImkansizliklar icinde bir aşk miran ağa sarhoş halde yatağına girdiği ciftcinsiyetli olduğunu bile bilmediği süveyda hamile kalınca olanlar oldu