0,1

71 3 1
                                    

09.03.18

Lisa'dan

Jennie'nin bağırmasıyla irkildik "Nayeon canım benim bana NİYE SIKIYORSUN?!" Nayeon saçını geri savurdu "Canım istedi" Rosie'ye "ROSİE GÜZELİM SIKSANA ŞUNA!"
Rosie bana öpücük yolladıktan sonra 4 kill alınca gözlerim büyüdü Nayeon bağırdı "CHAEYOUNG 5 DAKİKA DA TOPLAM 15 KİLL NE KIZIM!!" Jennie şaşırdı. "Afer-" sözünü çalan kapı kesti.İlk başta açmadık ama sonra alacaklı gibi çalınca Jennie seslendi "SAKİN HAYVAN!" sözüne devam etti "arkadaşlar biraz bekleyin geliyorum" diyip ayağa kalktı ve kapıyı açtı.

"Buyurun? Haciz mi geldi?" Adam gülümsedi "Hayır ses geldi hanımefendi." Jennie derin nefes aldı "Beyefendi bizde burada işimizi yapıyoruz." adam gülümsemeye devam ederek "İşiniz bağırarak küfretmek mi?" Dedikten sonra tek kaşını kaldırdı "LALİSA!! Gel şu adamla uğraş ben yayına devam edeyim!" İstemeyerekte olsa kalktım.

"Buyurun beyfendi ne oldu?" Dedim sakince.Keşke Jisoo evde olsaydı o konuşurdu. 
Adam nefes alıp verdi "Bakın ben yukarı kata arkadaşlarımla yeni tanıştım.Evde kız arkadaşlarımız var azıcık daha sessiz olur musunuz?" başımla onayladım "tamam kusura bakmayın" deyip kapatacaktım ki "İnstagram hesabınızı alabilir miyim acaba?" Sakine başımla onayladım "lalisam_" dediğimde gözleri büyüdü ve başını sallayıp gitti.Kapıyı kapattım.İçeriye girdiğimde canlı yayını kapatmışlardı.Odama çıkarken bağırdım "giyinin motor sürelim."

Jennie ile ortak olan odamıza girdim.Bir süre sonra Jennie geldi giyindikten sonra aşağıya indik.Nayeon gitmişti biz 3 kişi takılacaktık.Jisoo unnie motorunun bakımına gitmişti.

Üstüme geçirdiğim gri crop ve deri siyah pantolonumu aynada süzdüm.Jennie ye baktığımda gözlerim büyüdü.Tanrım bu şirin şey bizim Jennie olamaz.Gül desenli bir elbise giyip üstüne takımı olan yine aynı desenli hırkasını giymişti.Uzun siyah saçları ile Nini karşımdaydı.Aşağıya indik.Rose'de şirin giyinmişti.Sarı büzgülü bir crop ve deri etek giymişti.

"Kızım siz beni aşağılıyor musunuz?" Dediğimde Jennie kahkaha attı.Jennie ve kahkaha.Bunlarda bir değişiklik var

Evden çıktık.Motoruma öpücük kondurduktan sonra üstüne atladım.Gaz verip 100'le gitmeye başladım.

Bir süre sonra Jennie nin bağırmasıyla durduk

"DURUN!"

Gördüklerimle şoka büründüm.

...

İlk bölüm aşklarım eğer beğenirseniz patur kütür atarım 💅🩷💗💞
Bir daha ki bölüm textingg!!

DANGEROUSLYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin