Selam aşklar bu benim ilk ficim ve aşırı derecede acemiyim.
Umarım beğenirsiniz
Yazım yanlışı olursa sorry
İyi okumalar
-----------------------
Jisung:19
Minho:19Selam ben Jisung. Han jisung. Bugün çok heyecanlıyım çünkü üniversite için bir yurda yerleşeceğim. Lisede dış görünüşümden dolayı fazlaca zorbalık görüyordum. Umarım bu sene zorbalık görmem.
Otobüsün gelmesine yaklaşık olarak 2 saat vardı. Bende bu sürede yanıma alacağım minik bir çanta hazırlıcaktım. Siyah küçük çantamı aldım ve içine koyacaklarımı ayarladım sonrada yerleştirdim.
Çantam hazırdı, valizim hazırdı son olarak ben kalmıştım.
Dün geceden ayarlamış olduğum kıyafetlerimi aldım ve giydim.
(Kombin)
Aynamın karşısına geçtim ve saçımı taradım.
Daha sonrada annem beni çağırdı. Eşyalarımı alıp aşağı annemin yanına gittim. Annem beni çok severdi ve bende onu ama babam benden nefret ederdi sanki ben ona çok meraklıyım.
Annem kahvaltıyı hazırlamıştı ,masaya oturdum ve yemeğimi yemeye başladım.
~
Kahvaltımı etmiştim. Kapıdan çıktım ve ayakkabımı giydim.
Kapıda beni bekleyen anneme baktım ve ona sarıldım,gözleri dolmuştu . O ağlayınca bende ağladım.
5 dk sonra kendime geldim ve anneme el sallayıp ordan ayrıldım.
~
Durağa geldikten yaklaşık 15-20 dk sonra otobüs geldi.
Hemen eşyalarımı yerleştirdim ve minik çantamı yanıma alarak otobüse bindim. Koltuğuma oturdum. 8 numaraydı. Yanım da boştu.
5 dk sonra da otobüs hareket etti.
~1 saat sonra~
Yurda daha 1 saat vardı. Şuan duruyorduk. Binenler veya inenler vardı.
Benim yanıma sarı saçlı burnunda ve yanaklarında çilleri olan bir çocuk oturdu.
İsmini merak etmiştim. Çilleri çok tatlı duruyordu.
"Merhaba size bir soru sorabilirmiyim?"
"Tabiki"
"İsminiz nedir çok merak ettim de"
"İsmim Felix. Lee Felix"
"Hmm Bende han jisung daha çok jisungu tercih ediyorum"
"Tanıştığıma memnun oldum Jisung"