Beraber sarılıp uyuyalım mı?

1.5K 261 805
                                    

Smut yazsam mı bilmiyorum ne yapalım

ÜSTÜ KAPALI YAZALIM!

Ya da yazmayalım:)

Sınır:
150 vote 500 yorum

Hyunjin Felixten gelen tamam'ı duyduktan sonra tekrar yapışmıştı Felixe

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjin Felixten gelen tamam'ı duyduktan sonra tekrar yapışmıştı Felixe.

Öpüyor, ısırıyor dudaklarının arasına alıp emiyordu.

Hyunjin geçen parlayan arabalara göz gezdiriyordu. Bu durumda yürüyemezlerdi çünkü.

Taksi gördüğünde elini kaldırdı. Ardından zorlansada Felixin dudaklarından ayrıldı.

Dilini Felixin dudaklarına değdirip, yaladı. Elinden tutarak taksiye götürdü Felixi Hyunjin. Arka kapıyı açıp önce Felixi ardından kendisini bindirdi.

Taksici ise umrunda değildi. Zaten bir bariyer vardı aralarında. Öpüşmeleri birazdaha sessiz olmalıydı şu anda.

Taksici adres isteyince Hyunjin adresi söyledi. Hyunjin adresi söyler söylemez Felix tekrardan yapıştı Hyunjinin dudaklarına.

Dudaklarını öptükten sonra boynuna yöneldi Felix Hyunjinin. Felix, ağzına aldığı boynu ısırırken amacı morartmak ve ona ait olduğunu kanıtlamaktı.

Hyunjin ise hafifçe inliyordu.

Başını çektiğinde istediğini almıştı Felix. Ardından tekrar dudaklarına yöneldi Hyunjinin.

Sabaha kadar daha çok iz bırakacaktı zaten.

Dudaklarının kısa bir süre tekrar ayrılması için oldukça kısa bir zaman vardı.

Beş dakika gibi. Birazdan taksiden tekrardan ineceklerdi. Ancak bu önemli değildi.

Hala deliler gibi öpüşüyorlardı.

Taksici fren yapıp durduğunda geldiklerini anladı ikili. Zorda olsa ayrıldılar.

Taksimetredeki ücreti vererek tekrar indiler.

Bu sefer apartmanın yolunda öpüşmeye çalışıyorlardı. Zorda olsa apartmandan içeriye girdiler ve asansöre bindiler.

Asansörde öpüşmeye devam ederken Hyunjin, Felixin giydiği beyaz saten gömleğin düğmelerini açmaya paşlamıştı.

Önce bir iki düğme, sonra üç dört. Bir bakmış bütün gömlek açılmıştı Hyunjin.

Tabii asansördende çıkmışlardı.

Hyunjin ve Felix öpüşe öpüşe birazcık zorda olsa kapıya geldiklerinde, Hyunjin Felixi kapıya çarptı.

Ani bir şekilde kapıya çarpan Felix hissettiği acı ile inledi. Tabii inleyişlerini Hyunjin içine hapsetmişti.

Hyunjinde bir elini sertçe kapıya vurup cebinden anahtarı aramaya başladı.

Bu esnada hala öpüşüyorlardı. Hararetli öpüşmelerini bir türlü bozamıyorlardı.

Hyunjin Cabbar//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin