Uzun aradan sonra yeni bir yazar la karşınızdayım hadi başlayalım bakalım
🌼
İçeriye girdi naz bir süre sonra sessizlik oldu bu sessizliği ben bozmuş oldum "anlat naz ne var" oda başladı anlatmaya "Ben 2 3 kez geldim evinize kapıyıda hep annen açtı ve nefes evde yok dedi bana telefon lada ulaşmaya çalıştım ama sen ne telefon karıma geri döndün nede mesajlarıma baktın" telefon konusunda haklı olabilir Di telefon nu ben 1 haftalığına kapatmıştım ama ev konusunda hyr hiç haklı değildi çünkü ben 7 24 evdeydim ders çalışıyor yada kendi paramla aldığım kitapları okuyorum bağırmaya başladım "NAZ BU SÖYLEDİKLERİN DOĞRU DEĞİL EV KONUSUNDA YA BEN 7 24 EVDEYDİM YA SEN NİYE BÖYLE YALAN SÖYLİYOSUN NAZ TELEFON USA TUTMADIM YALAN SÖYLEME LÜTFEN YQ HEM BİZ NERDERDİK YALAN YOK DERDİK BE-" naz lafımı keserek "nefes vala ya ben eni nasıl unuturum bunu nasıl aklından geçirirsin ya biz bugun nişanımız after partisini yapcaz gel lütfen sna konumu atarım lütfen gel naz ben şimdi gidiyom partide görüşürüzıktı gitti onaz gittik ten sonra derin düşüncelere boğuldum Bi yanım git diyordu Bi yanım ise kal diyordu bu düşünceler den sıyırıp gitmeye karar verdim parti bensiz olmaz Dı sonuçta ama o naz hanım 1 2 hafta benim tiribimi yiyecektir Bi güzel telefon numara göz gezdirdim o çocuktan bir mesaj varmı diye yokmuş bana ne oldu ya ben böyle şeyi umursamazdım her ne olduysa artık bana Bi güzel abiye şeçtim kendime ve eşarp'ımı yapacaktım kuaföre falan gerek yoktu zaten ben kendimi bildim bileli güzel yaparım eşarp'ımı böyle kendimi sövünce arkadaşlarım bana hep "ego tavan" derler ben bazen egolu bazen ise değilim ben her zaman kedimi seven birisiyim ben eger insan kendini sevmeli benim Bi arkadaşım kendini hiç sevmiyor ben derdim sev kim sever ki bizi ancak illerdeki kocam ha bua arada koca derken benim illerdeki kocam tam bir "Tahir kaleli" olsun isterim konu uzadı parti ye geç kalmamak için anne tarafı kuzenime mesaj attım kapı önüne çık diye.
🌼
Parti 18:20 başlicak biz rubiyle 17:20 varmıştıl parti yerine kapıdan girer girmez naz ve Hakan belirdi gözüme naz çok güzel olmuştu ya naz beni görür görmez ufak çaplı bir şaşkınlık geçirdi şaşkınlığı bitmiş olmalıki hemen gelip boynuma sarıldı seviyorum bu salak kızı ya benden ayrırken salona bir göz gezdirdim bana mesaj tam çocuk ta buradaydı.
🌼Aslında a2 bölüm uzunlukta atıcatım ama biraz bölüm sonunda Bi merrak var biraz meraklanın cnm fenamı...