1 september 2013.
Nieuwe klas. Wow alles was zo anders. Ik zat daar gewoon. Ik kende maar 2 mensen van vroeger want ze zaten in mijn klas. Justine en Maxime. Niemand anders. Eerste schooldag verliep goed. Eerste middelbaar lijkt altijd heel moeilijk en eng. Je weet niet wat er gaat gebeuren, bang voor alles en je denkt dat je gepest gaat worden. Wel ja niets was zo. Wij hebben regels gemaakt en zoals elk schooljaar hebben wij alles opgeschreven en hebben ze ons wat gerustgesteld. Over uzelf vertellen... Wat uw hobby's zijn, pff alsof dat iemand eigenlijk zelfs luistert. Ik werd bevriend met de meisjes van mijn klas. Mooie , lieve meisjes. Één ervan kende ik zoals ik al zei : Justine. Ze zat bij mij in de klas maar wij waren niet echt close. Alleen vriendinnen. Wij werden dat jaar heel close. Ze was mijn beste vriendin. Ik werd bevriend met 4 andere meisjes: Aline, Manon, Manon en Mia. Ja hoor er waren twee Manon's. September, oktober, november,december,januari alles verliep goed toen. Wij waren heel goed bevriend maar ik was wat jaloers en kon 1 van de meisjes niet hebben omdat ze altijd met mijn beste vriendin Justine liep en mij wegduwde. Nu na 2 jaar besef ik hoe belachelijk ik was. Ik begon ruzie te maken met Aline want ze had verteld aan Manon dat ik haar niet leuk vind en dat ik haar een bitch vind. Alles was erg! Ik was heel gemeen geweest. Zonder te weten dat ik mijn karma zal terug krijgen. Hoe ik ze had behandeld was heel onmenselijk. En kon ik de tijd terugdraaien zou ik dat sowieso doen. Ik heb Aline en de twee manon's heel hard buitengesloten. Ze voelden zich waarschijnlijk heel rot terwijl ik dat niet eens doorhad. Ik was machtig en op het einde?
JE LEEST
Mijn leven.
Non-FictionHet verhaal gaat over mij en hoe mijn leven is sinds dat ik in het middelbaar zit. Ik wil mensen aantonen dat ze niet alleen zijn en dat ze altijd door verhaal van anderen mensen steun kunnen vinden. Het gaat over vanalles , liefde, vriendschap,ruzi...