8 (FİNAL)

288 11 0
                                    

"Selam güzelim."

Tony kapının eşiğine yaslanmış ellerini pantolonun cebine koymuş kocaman bir gülümsemeyle bekliyordu.
Lily onu görünce küçük bir tebessüm etti ve kapıdan çekilerek onu içeri aldı.

"Salon şu tarafta." Koridorun sağını işaret etti Lily.

Daha sonra salona geçtiler, salona geçtiklerinde ikisi de hâlâ ayaktaydı.

"Oturmayacak mısın?" diye sordu Lily.
Tony ona bakarken dişleriyle güldü ve Lily'nin belinden tutup kendine çekti ve ona belinden sarıldı. Lily ise refleks olarak ona karşılık vermişti ama şaşkındı. Tony belini okşarken bir yandan ise Lily'nin tişörtünün bıraktığı boşluktan boynuna sayısız öpücükler konduruyordu. Lilyden ayrılmadan koltuklara doğru yöneldi ve koltuklara otururken beraberinde Lily'ide kucağına oturttu.
Tony, Lily'den ayrıldığında elleri hâlâ belindeydi ve yukarı aşağı hareketlerle belini okşuyordu.

"Haklıymışsın." dedi Lily,

"Ne konuda?" diye sordu Tony sırıtırken.

"Rahatmış, hem de çok..." dedi Lily kucağını ima ederek.
Tony güldü ve onu biraz kendine bastırdı. Lily'nin belindeki elleri daha sıkıydı.

"Yakından çok daha güzelsin bebeğim." dedi Tony Lily'e şefkatle bakarken. Bir yandan yanağını okşuyordu.

"Alıştın sanmıştım." dedi Tony

"Neye?" dedi Lily anlamaz gözlerle Tony'e bakarken.
Tony baş parmağını Lily'nin kızaran yerlerinde gezdiriyordu.

"Hâlâ kızarıyorsun. Alışman gerek ben sana hep söyleyeceğim bunları." Tony gülüyordu.

"Alışmadığımdan değil ki."

"Neden o zaman tatlım?"

"Ben bu kadar sık almıyorum bu iltifatları."

"İstersen artık hep alacaksın..."
Lily tebessüm etti.

"Gülüşün de çok güzel."

"Bende senin gülüşünü çok seviyorum."
Tony kaşlarını kaldırdı şaşırdığını ifade ederek.

"Onlar artık senin olsun ister misin?"

"Bilmiyorum..."

"Hazır hissetiğinde söyle güzelim. Acele etmek zorunda değilsin."

"Peki..." dedi Lily. Biraz daha bakıştıktan sonra öne doğru eğildi ve kafasını Tony'nin göğsüne koyarak ona sarıldı. Tony ise sol elini beline, sağ elini ise Lily'nin sırtına solayarak ona sımsıkı sarıldı. Saçlarına bir öpücük kondurdu ve bununla beraber burnunu saçlarına dayayarak kokusunu içine çekti.

"Küçücüksün Lily..."
Tony yanağını Lily'nin başına koydu.

"Sana sarılmak beni iyi ve güvende hissettirdi."

"Böyle kal o zaman..."

"Kalacağım zaten."
Lily biraz bekledi daha sonra başını kaldırdı.

"Tony."

"Güzelim?"

Lily ellerini Tony'nin yanağına koydu.

"Ben seni istiyorum."

"Aldın bebeğim."

Lily ilk Tony'nin dudaklarında gözlerini gezdirdi. daha sonra Tony'i yanaklarında tutup sertçe kendine çekti ve onu öpmeye başladı. Öpüşmelerini Tony derinleştirmişti. Bir süre sonra birbirlerinden ayrılmadan sola doğru kaymaya başladılar. Tony, Lily'nin üzerine çıkmıştı. Tony, Liny'nin boynuna doğru iniyordu. Boynuna ardı ardına öpücük kondurduktan sonra dudağınada küçük bir öpücük verdi ve doğruldu. Lily hâlâ sırt üstü yatıyordu.

"Aç mısın?" diye sordu Tony.

"Hayır ama sana ve ilgine açım."
Tony güldü.

"Ben açım ama."

Lily sırıtarak cevapladı.
"Beni ye o zaman..."

"Sen yüzyüzeyken benden hızlısın? Mesajlarda ne değişiyor?"

"Sende tam tersisin. Yüzyüzeyken ne değişiyor?"

"Soruya soruyla cevap demek, ha?"

Lily güldü.
"Dışardan söyle şuan çok üşendim yemek yapmaya."

"Sen nasıl istersen tatlım..."

You Know Who I Am | texting (Tony Stark)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin