on beş

172 12 2
                                    

-15-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-15-

Taehyung yüz üstü uyuyordu, sırtında hissettiği ufak dokunuşlar onu biraz huylandırdı ama hemen uyanamadı. Bir süre bekledi ve gözlerini hafifçe aralayıp sırtında gezinen parmakların sahibine baktı. Jungkook tek kolundan destek alarak başını yukarıda tutuyor, kendisine dönük bir şekilde yatağında uzanıyordu.

Taehyung'un gözlerini araladığını fark edince "Günaydın." dedi Jungkook.

Taehyung gülümsedi ve aynı şekilde karşılık verdi ona. İkisinin de vücudunda dün geceye ait izler vardı. Boyunlarında, omuzlarında, dudaklarında ve bacak içlerinde. Kızarmış gibi görünen bu izlerin birkaç gün sonra mor görüneceğini ikisi de biliyordu, ama o an birbirlerine baktıklarında bu durum hoşlarına gitti.

"Çok acıktım" diye sızlandı Taehyung.

"Kahvaltı hazırlamamı ister misin bebeğim?"

Jungkook'un sorusu Taehyung'un o kadar çok hoşuna gitti ki, daha fazlasını istediği için "Kalkmak istemiyorum, hazırlayıp yatağa getirsen olur mu?" Diye bir teklifte bulundu.

Jungkook bu teklifi düşünmedi bile, anında Taehyung'un omzuna bir öpücük bırakıp "Hemen geliyorum." diyerek üstüne bir şeyler geçirdi ve mutfağa indi. İnanılmaz dinç hissediyordu. Kahvaltı hazırlamak şu an çok basit bir eylem gibi geliyordu, çünkü buradan şirkete koşarak gidecek kadar enerjik hissediyordu.

Mutfakta neyin nerede olduğunu bilmediği için bir şeyler ararken ortalığı birbirine kattı. Yine de pankek hazırlamayı başarabilmişti. Yanına çikolata ve bal koyduktan sonra içecek almak için dolabın kapağını açtı. Sadece süt vardı ve o da iki bardak süt kattı. Hazırladıklarını eline aldıktan sonra yukarıya, Taehyung'un odasına geri çıktı. Taehyung hala bıraktığı gibi yatakta uzanıyordu.

"Kalk bakalım, kahvaltın geldi."

Taehyung bunu duyar duymaz kalktı ve sırtını yatak başlığına yaslayıp oturdu, Jungkook elindekileri onun bacaklarına bırakmak istemediği için yatağın ortasına bırakıp diğer yanına da kendisi oturdu.

"Pankek sever misin?" Diye sordu. Aynı zamanda da Taehyung için ballı bir pankek hazırlamakla meşguldü.

"Bayılı-" Taehyung daha cevabını bitiremeden ağzına kocaman bir pankek tıkıştırıldı. Hepsini ağzına almakta zorlandığı için dudaklarının kenarından akan balları tutmaya çalıştı.

Jungkook durumun farkına varınca kahkahasını tutamadı ve gülümseyerek Taehyung'un ağzının kenarından akan balları peçeteyle sildi. Daha sonra sildiği yerleri öptü, şekerli tat hala oradaydı.

seven | taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin