INTRO

81 11 1
                                    

"Дэлхий даяар нэр нь түгээд буй жүжигчин Ким Тэхён дахин шинэ киноны зураг авалтаа эхлүүлснийг энтертайнмент нь мэдэгдлээ!"

"Жүжигчин Ким Тэхён нь бид бүгдийн сайн мэддэгээр алдарт BTS хамтлагийн гишүүн байсан юм аа. Хамтлагийн үйл ажиллагаа зогссоноос хойш жүжигчний карьераа хөөсөн нь түүнд багагүй амжилт дагуулаад байна."

"К грүпийн өв залгамжлагч, жүжигчин Ким Тэхён өнөөдөр компанийнхаа ТУЗ-н хуралд оролцлоо.. Залуу дээрээс нь баян ч түүний хөдөлмөрч зан олныг гайхшруулж байна.."

"Алдарт жүжигчин Ким Тэхён нь саяхны ярилцлаган дээрээ өөрийн хайр дурлалын амьдралыг сөхлөө.. Тэрээр 33 нас хүртлээ нэг л эмэгтэйтэй хайр дурлалын харилцаа эхлүүлж байсан ч харамсалтайгаар дууссан бөгөөд одоо ч мартдаггүй бүсгүй түүний зүрх сэтгэлд байдаг гэнэ.. Гэвч кино зураг авалт зуусах шатандаа явж байхад яагаад гэнэт хайр дурлалын амьдралаа дэлгэх болов?..."

"Залуухан, халуухан, царайлаг, баян, алдартай, эрх мэдэлтэй.. Чамд одоо бүгд байх шив.. Интернэт зөвхөн чамаар шуурдаг болсон үе.. Нэг ч инээдэггүй хүйтэн хөндий чи.."
Намсаны орой дээр түүний тухай мэдээг гүйлгэн унших онц гойд зүйлгүй би..

"Үгүй ээ.. надад дутуу зүйл байна.. Чамаар дутаад байна.. Чамаас болоод инээж ч чадахгүй амьдарч байна.. тэрийг мэдэх үү? Чамтай дахин учирсан тэр өдөр бүхнээ хаяахаар шийдсэнийг минь.." Гэнэтхэн ард гарсан нуруу хүйт даалгамаар хоолой..

Нэг нэг алхмаар ойртох хөлийн чимээ..

Нүдээ тас анин эргэж харалгүй орилсон юм..
"БИТГИЙ ОЙРТ.. Дахиад ганц л алхавал би үсэрчихнэ шүү!"

Come back to me | KTHWhere stories live. Discover now