Seungmin
Sadece yatiyordum
Yatmak
Sabah mide bulantılariyla uyanmıştım ve istifra etmiştim
Nedenini bilmiyordum.Aslinda aklima bir seçenek geliyordu ama onu düşünmek bile istemiyordum.
Ama büyük ihtimalle oydu
Neden böyle birşey yaptın salak Seungmin
Abin sana demişti o kadar çok içme diyeNeden böyle birşey yaptım
Ve abimin bu yaptığım şeyden haberi vardı
Ben bunlari düşünürken kapı açıldı
"Seungmin? Kahvaltıya geliyor musun"
"Hayir hyung,midem bulanıyor"
"Tamam,okula giderken eczaneye uğramayı unutma"
Abim odadan çıkınca ellerimle yüzümü kapattım.Abim bile anlamıştı.Napacaktim?Aileme nasil soylecektim?Ama henüz hamile olup olmadığım belli değildi ki?
Belkide değildim, umarımOkul saatine kadar biraz uyayacaktim yoksa böyle zaman geçmezdi.
Yorganı üstüme aldım ve gözlerimi kapattım.
-----
Çalan alarmla uyandim sanırsam artık evden ayrılıp okula gitme zamanım gelmişti .
Midem bulantım vardı ama azdı.Elimi yüzümü yıkayıp üstümü giydim ve biraz para alıp odadan çıktım.
Aşağıya indiğimde annemi gördüm.
"Seungmin iyi misin?Abin mide bulantın olduğunu söyledi."
"İyiyim anne,bir kerelik birşeymiş geçti bile"
Birşey demesine fırsat vermeden evden çıktım.Babam yine ne olduğunu sormamıştı,
beni çok umarsamazdi, eğer hamileysem umarım beni evlendirmez.Eczaneye uğrayıp iki tane hamilelik testi aldım ve okula doğru ilerledim.Çok korkuyordum.Aslında Jeongin ile arkadaşlığımız vardı ve iyi anlaşıyorduk.Aynı sınıftayız ve Jeonginle üniversitede okumak istediğimiz bölüm aynıydı.Ben kendime çok güvenmesemde
O bana moral verir, güvenimi arttırırdı.Şimdi ise büyük ihtimalle olabilecek şey herşeyi bitirebilirdi.Bunları düşünürken okula varmıştım aynı zamanda mide bulantımda kendini göstermeye başlamıştı.Yukarıya çıkıp tuvalete girdim boş kabinlerin birine girdim ve hamilelik testinin kutusunda yazan talimatları okudum,yapmaya başladım.Çok korkuyordum,titriyordum,ya olursa?
Testi avucumun içine koyup beklemeye başladım.Derin derin nefesler alıyordum.Mide bulantım artıyordu.Telefonumdan saate baktım beklemem gereken zaman geçmişti.Elimi kaldırıp avcumu açtım.
Çift çizgi
Gözlerimin dolduğunu hissediyorum sanki dünyada en ateşli insan gibi titriyordum.Hızlıca ikinci testide yaptım oda aynı sonucu verdi.Artık ağlıyordum ve mide bulantım artıyordu.Kusacaktım,Klozete eğildim ve midemdekileri çıkardım.Sabahki 4 dalga kusmamdan sonra bu sefer az kusmuştum çünkü kahvaltı yapmamıştım.Biraz sakinleştikten sonra kabinden çıktım.
Çıktığımda Jeongin'i gördüğüm zaman tekrardan ağlamaya başladım.Jeongin gelip bana sarıldı ne olduğunu sormak için sakinleşmemi bekliyordu.Evet, Jeongin böyle yapardı.Jeonginde bende reşit değildik bu yüzden benim hamile olmam büyük ihtimalle hayatımızı bitiricekti.Biraz sakinleşmiştim ama hala saatlerce ağlayasım vardı.
"Seungmin iyi misin?Noldu?"
Geri çekilip ona cebimden çıkardığım testleri verdim.İlk önce ne olduğunu anlamayıp baktı sonra kutuyu alıp açmıştı.
Jeongin sadece teste bakıyordu.
"Bunlar sana mı ait?"
"Evet,maalesef"
Eminim ki Jeonginde korkmuştu.Biraz daha teste bakıp gelip bana sarıldı.İkimizde ne yapacağımızı bilmiyorduk ve çok çaresizdik.
Sadece 2 seçeneğimiz vardı:Bebeği aldırmak ve Bebeği doğurmak
Bunada büyük ihtimalle doktorlar karar vericekti
Zil çalınca testlerin fotoğrafını çekip abime attım sonrada Jeongin ile sınıfa gittik.
Seungmin:
Chan:
GörüldüSelammm
Yeni bir fic ile karsinizdayim
Uzun süreden beri mpreg yazmak istiyordum Seungine nasipmiş
İlk bölüm olduğu için kısa oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloodises//Seungin
Fanfiction"Neden ben?" "Senin olmanı ben istemedim" "Ben henüz cok gençtim suçum neydi' |•Mpreg•|