Okul ölüm gibi geçmişti benim için okul bittiğinde hızlıca eve gittim ve kendimi yatağa attım.Jeongin ile konuşmuştum yarın okula gitmeyip abim ben ve Jeongin hastaneye gidecektik.Bugün birkaç kere daha kusmuştum,öğlen yemeğinden önce 1 kere öğle yemeğinden sonra 2 kere kusmuştum.Kusmak rahatlatıyordu ama kusarken çok kasılıyordum.Ben düşünürken abim odaya girdi.
"Seungmin?iyi misin?"
"Çok değilim düşüncelerim beni boğuyor"
Hyungum yanıma uzanıp saçlarımı okşadı.Onun yanındayken kendimi rahat hissediyordum çünkü o beni dinliyor ve sorunlarımı çözmeye çalışıyordu.Ama bu sefer çözülecek birşey yoktu.
Bu aklıma gelince tekrardan ağlamaya başladım."Neden ağlıyorsun?"
"Normal hayat yaşıyormuşum gibiyim ama aklıma hamile olduğum geliyor ve kendimi durduramıyorum.
"Jeongin ile konuştunuz mu?"
"Evet, yarın okula gitmeyip hastaneye gidicez bu arada sana soylemeyi unuttum yarin bizi hastaneye goturmende bir sakınca var mı?"
"Yok"
Abim araba kullanmayi biliyordu ve reşit olduğu için ehliyeti vardi.Aslinda Jeonginde
Araba kullanabiliyordu ama reşit olmadığı için ehliyeti yoktu.Ehliyet sınavını kazanmıştı reşit olduğu zaman ehliyetini alacaktı hatta bunun için yatırımda yapıyordu.Şimdi ise herşey mahvolucaktı bütün geçmişimiz ve geleceğimiz sadece sarhoşken yaptığımız bir hata yüzünden.
Bütün bunlari dusunup kafami yormak
istemiyordum.Uyumaya karar verdim.Bu sekilde düşüncelerimden birkac saat ayrılacaktım.Gozlerimi kapattim"Uyayacak mısın?"
"Evet."
Abimi saçlarımın içine narin bir öpücük kondurdu ve saçlarımı okşamaya devam etti.Bense gözlerimi kapatmış karanlığa düşmüştüm.
...
"Seungmin hadi kalk yemek yiyelim"
Abimin sesiyle gözlerimi açtım.Hava kararmış ve babam eve gelmiş olmalıydı.
"Tamam.Geliyorum."
Abim odadan çıkmış bense lavaboya gidip elimi yüzümü yikamistim.Sonraysa asagi inmistim.Yemek odasina girdigimde babam bana seslendi.
"Seungmin ne bu halin oglum?Baksana azcik kendine"
İlk söylediği cümleyle beni ilk defa düşündüğünü sanmistim ama son cumlesinde yanildigimi anladım.
"Sadece midesi bulanıyor baba yok birşeyi çocuğun."
Benim yerime abim cevap vermisti.Babam abime asla karismaz,fikirlerine saygi duyardi.
Ama babam benim icin tam tersiydi.
Annemde masaya oturunca yemek yemeğe başladık.Tam yemeğin ortasında midem tekrardan bulanmaya başlamıştı.
"Üzgünüm ama midem bulanmaya başladı,ben kalkiyorum."
"Birsey olursa söyle yavrum"
"Tamam anne"
Yemeği bırakıp odaya cikmistim ve yatagima otumustum.
Artik hastaneye gitme zamani gelsin.Çok merak ediyorum neler olacak.Belkide testler yanlis sonuc vermistir.Umarim
Mide bulantim iyice yükseldiğinde lavaboya gittim ve istifra ettim.Aksam yemeginde yediğim şeylerin hepsini çıkarmıştım.
Kafami duvara yaslayip derin derin nefes aldım.Bence 17 yaşında bir oğlanin 4 ay boyunca kusacak olmasi iyi birşey değildi.
Sakinleştikten sonra elimi ağzımi yıkadım ve yatagima yattim.Uyamak istiyordum.
Yaklaşık yarım saat önce 3 saatlik bir uykudan kalmıştım ama yinede uykum vardi yarının cabuk gelmesi icin uyumaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloodises//Seungin
Fiksi Penggemar"Neden ben?" "Senin olmanı ben istemedim" "Ben henüz cok gençtim suçum neydi' |•Mpreg•|