Яскраво-жовтогаряча панамка з візерунком листочків насичено-зеленої марихуани, вона ж конопля, з'їхала на очі, прикриваючи майже весь огляд, але власнику цього дива дизайну було далеко фіолетово, навіть якби й закрила, аби знаходилася на своєму почесному місці, прикриваючи копицю рудого кучерявого волосся, з токсично-салатовими кінчиками, що так чудово поєднувалися з улюбленим капелюшком. На вухах звисали дві сережки, сяючи чорними діамантами місцевого розливу. Усередині крапельки навушників. Блискучі висульки раз по раз погойдувалися в такт голові та музиці, що мелодійно заповнювала вуха, голову, а потім і все тіло, судячи з атмосфери навколо. Поза розслаблена, нога на нозі, витягнуті вперед. Широкі штани - майже шаровари, темно-зелені, - прикривали худі ступні з в'єтнамками у вигляді кручених шнурочків. Футболка, знову ж таки, яскраво-жовтогаряча, широка, що висіла на худому тілі суцільним строкатим прямокутником. Руки, з безліччю браслетів всіх кольорів веселки на передпліччях, упиралися в лавочку, допомагаючи тілу, що коливається, раз у раз утримувати рівновагу. Худі, жилаві з довгими тонкими пальцями. Голова опущена, і обличчя майже не видно. Одна рука з сигаретою, що димить, відривається від лавки і знову тягнеться до рота. Затяжка, і струмінь білого диму в повітря навколо. Блаженно, знову так само, повільно випускаючи через ніздрі, немов смакуючи цю отруту. Навколо курива дивний запах, досить їдкий, від якого сльозяться очі.
«Чортів отруйник!»
Хлопець прикладає долоню до лоба навпроти і тисне вперед, змушуючи того підняти голову і подивитися на, хвилини вже дві стоячу навпроти, темну постать. Фігуру його швидкої смерті. Яка своєю присутністю навіть нікого не бентежила.
Панамка мнеться та з'їжджає. Розслаблений, навіть трохи затуманений, погляд піднімається на людину навпроти.
Очі кольору стоячої води. Мутно-зелені, зовсім не підходящі до яскравого волосся. Розсип світло-коричневого ластовиння і пухкі губи, що випускають струмінь диму прямо в обличчя.
Хлопець закашлявся та посилив тиск.
- Якого хріна?! - тон сповнений обурення. - Я ж казав тобі тут не курити. Табличку, блядь, не бачив? - тицьнув він у бік знаку, отруйно виплюнувши слова, впиваючись злісним поглядом у цю остогидлу морду.
Курити прямо біля дитячого майданчика. Це ж треба мати нахабство!
- А-а, Мишко, давно не бачилися, - продовжує ця жертва модного вироку, нариваючись на ще один. Смертельний. Або, як мінімум, травматичний.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Змій та Скорпіон
Teen FictionБоротьба зі шкідниками справа нелегка, особливо коли об'єкт цієї боротьби - твій колишній друг, новий заклятий ворог, але віра у праведну справу та правила, написані власними соплями, сльозами, муками, не дозволять здати позиції. Рокер Михайло на ду...