- Постараєшся? — зі скепсисом здивувався Гетьман, підвівшись на лікті. — Щось мені твої вміння не вселяють довіри, — свердлив він обличчя Васі своїми темними очима з явним глузуванням.
- Хочеш керувати процесом? — глянув з-під кучерів на нього Варковський.
- Хм, - скривився у сумнівах брюнет. — Скоріше сумніваюся у твоїй поінформованості. Знаєш же, що це не те саме, що з дівчиськом? — уже серйозніше спитав хлопець.
- Гаразд, я не проти. Говори, що мені робити? — Ві випростався, упираючись колінами в край ліжка між напіврозведених Михайлових ніг, і подивився зверху-вниз на хлопця під собою.
Мишку на мить сперло подих від цього погляду, від картини, що постала перед ним. Темний погляд зелених очей, сповнений шаленого бажання заволодіти — це було не зовсім те, що він очікував побачити.
Брюнет підняв ногу, що просто звисала вздовж ліжка, торкаючись до стегна Васі, і вклав стопу на його прес, повівши вгору.
Варковський перехопив ту, зупиняючи на своїх грудях, і притис до тіла щільніше.
- Ну так що? Я чекаю вказівок, — спокійно обізвався рудий.
Гетьман постукав великим пальцем по грудній клітці.
- Думаєш мені слабо?
- Думаю, ти не такий сміливий, яким хочеш здаватися.
- От як. — Ну, що ж, виклик прийнятий. — Тоді для початку оближи, — Мишко з відчутним тиском повів далі, поки не вперся пальцями ноги в чуже підборіддя.
На обличчі Варковського відобразилася слабка посмішка. Він підняв ногу хлопця вище і спробував лизнути, ось тільки стопа відсмикнулася раніше, ніж Вася встиг це зробити, ніби хлопця струмом шарахнуло.
- Ти якого біса робиш? — вразився Гетьман, який явно не очікував, що його указ реально зірвуться виконувати.
- Задовольняю запит.
Мишко втратив дар мови від нахабства та безсоромності цього хлопця. Швидше за все, не востаннє за цей вечір.
Він штовхнув хлопця в груди, але той замість того, щоб відійти, потяг його за собою, майже стягуючи з ліжка на підлогу.
- Якого хріна! — на мить злякався брюнет, коли з глухим звуком його дупа зіткнулася з чужими стегнами.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Змій та Скорпіон
Teen FictionБоротьба зі шкідниками справа нелегка, особливо коли об'єкт цієї боротьби - твій колишній друг, новий заклятий ворог, але віра у праведну справу та правила, написані власними соплями, сльозами, муками, не дозволять здати позиції. Рокер Михайло на ду...