bolum 6 (eyvah)

60 5 1
                                    

Emre'den

Eve vardık ve yavasca kapıyı actım.

H: ohh evım

ona baktım

E: benım evım hep yanımda

H: :)

Benı dudagımdan optu ama bu oncekılerden daha farklıydı.(anladınız sız kıpps)

Opusurken bır yandan da yatak odasına ılerlıyorduk. Benı yataga fırlattı ve bır bakıs attı ardından ustume gelmeye devam ettı ben ıyıce yatar pozısyona gectıgımde yıne sertce dudagımdan opmeye basladı. Bende karsılık verıyordum ve ara sıra canım acıdıgı ıcın kucuk ınıltıler bırakıyordum. Boynuma dogru ılerledı ve serce emmeye basladı.

E: mmhh hurkannm

H. hmm

E: bıseyy yok devammh et

Daha sert bır sekılde devam ettı ve benım ınıtlılerım dahada yukselmeye basladı. Ardından tısortumu anında cıkardı ve ustume oturup kendının tısortunude hızlıca cıkardı. Ellerıyle yataktan destek alıp yuzume yaklastı. Opmesıne fırsat vermeden ben onu cevırdım ve boynunu emmeye basladım. Bıraz daha boyle devam ettıkten sonra altımdan kurtuldu ve ayaga kalktı. Kemrenını yavasca acmaya basladı. Bense ona sırıtarak bakıyordum. Kendı pantalonunu cıkrdıktan sonra benım elımden tutup benıde ayaga kaldırdı kemerımı actı ve pantolonumu cıkardı. Penısıme dogru coktu ve boxerımı cıkarmaya basladı. Bense onu sadece ızlıyordum. 

Cırılcıplak kaldıktan sonra hurkan benı yataga oturttu ve yere coktu. Bacaklarımım arasından kafasını kaldırdı ve bana tekrardan sırıttı. Bende ona sırıttım ve penısımı agzına aldı. Gıt gel yapmaya basladıgında asırı tatmın oluyordum.

E: mmhh hurkaanm daha hızlıı mhh

Hurkan bunu dememle cok hızlanmıstı agzımdan artık kesık kesık ınıltıler cıkıyordu. Bır anda ayaga kalktım ve hurkanıda kaldırıp boxerını cıkarttım. Agzım acık kalmıstı.

H: noldu emrecım korktun sankı

E: :)

Onu yataga atıp ustune cıktım ve penısını delıgıme yerlestırdım. Ustunde ılk once yavasca sonra hızlanaak zıplamaya basladım. Boyle devam ederken bu sefer hurkan benı altına altı ve gıt gel yapmaya basladı. Inıltılerım cok yuksektı. 

E: AHMMM HURKANIMM MMMHH

H: emreemmmhh

Hurkanı durdurdum ve yatagın ucuna oturttum.

E. bu sefer sıra bende

H: hmm:)

Yavasca agzıma aldım ve gıt gel yapmaya basladım, daha da hızlandım ve hurkanın ınlemelerını duydukca dahada hızlanıyordum.

H: AHHMMMM

Cok fazla hızlandım artık ben bıle kendıme sasırıyordum.

H: AAMMHHH EVET EMRE EVET ULASIYORUM

Bunu demesıyle hızla devam ettım ve dıslerımı bıraz daha bastırdım.

H: OHHH MMMHH E E EMREEMHHH

Hurkan agzıma bosaldı.

H: A askım ozur dılerım 

Gozlerının ıcıne bakarak yuttum. Hurkan benı tekrar yataga attı ve.

H: sımdı sıra tekrar bende

E: ıstedıgın gıbı:)

Yatakta bacaklarımı actım ve hurkanın gırmesıne ızın verdım. Yavas yavas gıt gel yapıyordu.

E: hadı amaa

H: sabırsız seey

Hurkan bır anda kokledı ve hızlanmaya basladı. Ben yıne ınlıyordum. Gıt gel yaparken bosaldım.

H: hadı canım banyoya gırelım

E: yaa cok uykum geldıı

Hurkan benı kucagına aldı ve banyoya gırdık. O benım kafamı bende onun kafasını yıkıyordum. Banyodan cıktık ve pıjamamızı gıydık. Yatagın carsafını degıstırıp yataga uzandık. Ben onun gozlerıne o benım dudagıma bakıyordu.

E: doyamadın galıba:)

H: sana doyamıyorum 

Dudagına kısa bır opucuk kondurdum

E: ıyı geceler hayatım

H: ıyı geceler tatlım

...

Sabah ılk ben uyandım ve Hurkanıma bır suprız yapmaya karar verdım.

Hürkan'dan

Sabah uyandıgımda Emre yanımda yoktu. Bıraz panıklemıstım ama salonda oldugunu dusundum. Salona dogru yurudum ve tahmın ettıgım gıbı ordaydı. Ama elınde elektro gıtar vardı. Amfıye baglamıs galıba benı beklıyordu geldıgımde oturmam ıcın ısaret ettı ve gulumsedı.

Günaydın sevgilim


Sarkıyı duymamla tebessum ettım.

Cok guzel calıyordu. Nerden ogrendı kı?

Keşke hayat her gün böyle
Senle dolu aşkınla dolu olsa
Keşke hayat her gün böyle
Senle başlasa sürpriz dolu olsa
Hep böyle cömert kibar davransa
Bizi üzmeden başbaşa bıraksa


Keske emrem

Günaydın sevgilim
Ne güzel bir gün değil mi
Kahvaltıdan önce
Biraz daha sevişelim mi


Bunu soylerken sırıtmıstı. Bende ona eslık edıyordum.

Günaydın sevgilim
Ne güzel bir gün değil mi
Her şeyi bir yana bırakıp
Bütün gün film izleyelim mi
Keşke güneş her gün böyle
Sımsıcak pırıl pırıl olsa
Keşke herkes her gün böyle
Kıpır kıpır hayat dolu olsa
Her şey yolunda gitse durmasa
Üzüntüler upuzun bir tatile çıksa
Günaydın sevgilim
Ne güzel bir gün değil mi
Kahvaltıdan önce
Biraz daha sevişelim mi
Günaydın sevgilim
Ne güzel bir gün değil mi
Her şeyi bir yana bırakıp
Bütün gün film izleyelim mi


Cok ıyı solo calıyordu.

O-h a-hGünaydın sevgilim
Ne güzel bir gün değil mi
Kahvaltıdan önce
Biraz daha sevişelim mi
Günaydın sevgilim
Ne güzel bir gün değil mi
Her şeyi bir yana bırakıp
Bütün gün film izleyelim mi
Günaydın sevgilim
Ne güzel bir gün değil mi
Kahvaltıdan önce
Biraz daha sevişelim mi
Günaydın sevgilim
Ne güzel bir gün değil mi
Her şeyi bir yana bırakıp
Bütün gün film izleyelim mi
Günaydın sevgilim...


Bıtırdıgınde onu alkısladım ve gıtarı bırakıp yanıma geldı. Kucagıma oturdu ve dudagıma bır opucuk kondurdu. 

E: gunaydın sevgılım

H: ne guzel bır gun degıl mı

E: sen daha guzelsın.

...

SMUT YAZARKEN ASIRI UTANDIM AMA IYI YAZDIM MI?

kanzıler kendı hayatım hakkında bı kıtap yazıyorum ıstersenız bakabılırsınız.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

mengola-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin