Simdi eskiden yazdigim bir yaziyi yazacagim bu arada biz benim arkadasima F kisisi diyelim.
Tw: Cringe
"Selam nasilsin umarim iyisindir seni cok ozledim hayatin nasil gidiyor? sen gittiginden beri hayatim kotulesti, hic arkadasim yokmus bir siz varmissiniz ama anlamamisim cok sikici gunler, sacma sapan dusuncelerimle yalniz kaldim eskiden yasadigimiz seyler geliyor aklima, sabahtan aksama kadar oyun oynuyorum sadece. Konusacak kimsen yok bana iyi gelen tek sey senmissin hic kimse senin yerini tutamiyor gercekten apayrisin seni ne kadar sevsemde nu kadar umursasam da umrumda degilmissin gibi yapmaya calisiyorum. Evde tekken aklima geldigin zaman gozlerim doluyor cok aptalmidim degerini bilememisim diye kendi kendime soyleniyorum ve bence hakliyim da, herkes beni mutlu saniyor gercekten cok uzgunum defalarca ******* dusundum ama o kadar cesaretli degilim tek yapabildigim sey oturup seni dusunurken aglamak zaten barissak da hicbir seyin eskisi gibi olacagini sanmiyorum. Herhalde beni coktan sildin geri kalan hayatinda sana iyi sanslar, sana ne kadar boyle davransamda seni cok seviyor ve ozluyorum benim icin degerlisin seni butun arkadaslarim taniyordu hepsine buyuk heyecanla anlatmistim seni. Seviyorsan neden boyle yaptin diyecek olursan iste onu ben de bilmiyorum ama seni sevdigimi sakın unutma dogum gunun kutlu olsun F.🤍"
Bu kadardi eger okuduysaniz tesekkur ederim, cringe biliyorum ama icimden gecenleri yazmistim.