Disclaimers,
This content is verified and reviewed to abide by the Content Guidelines of Wattpad as mentioned in the Part 1 of this story/content.
Please ensure that you have read and understand the story/content properly before proceeding with security actions or measures!
Thanks!
~ Story starts here ~
'Scherly! Pak Jamil dah datang!'
'Ye ibu! Kejap! Scherly turun ni!'
Kata Scherly kuat dan lantang dari tingkat 2. Dia sudah kesuntukan masa. Beg sekolah yang sudah disediakan diambil dengan laju. Dia terus turun dengan membawa pakaian sekolahnya. Dia sudah memastikan peralatan dan buku sekolah menepati jadual untuk hari esok. Jam sudah menunjukkan 8 malam.
Scherly menjenguk ke luar tingkap dan melihat sebuah kereta GTR sudah parking di depan rumahnya.
'Dapat lagi naik GTR aku hari ni!' kata Scherly yang excited dengan pelanggan dia untuk hari itu iaitu Pak Jamil.
Scherly adalah seorang budak sekolah yang berumur 16 tahun. Kerana keadaan keluarganya, dia terpaksa melacurkan tubuhnya sejak 2 bulan lalu. Ibunya, Lisa, adalah ibu tunggal kerana ayahnya meninggalkan mereka sejak Scherly kecil lagi. Lisa terpaksa berhutang dengan ramai orang untuk meneruskan hidup dan menjaga Scherly.
Akan tetapi kerana hutang itu juga, Scherly terpaksa melacurkan tubuhnya yang baru sahaja berjinak untuk dewasa. Tubuh kecilnya digunakan untuk membayar hutang ibunya dan mendapatkan wang untuk kelangsungan hidup.
Scherly dianugerahkan dengan rupa paras yang amat elok. Dia berukuran 147cm dan berat 43kg. Badannya kurus, pinggangnya ramping, dan saiz tetek yang sesuai dengan tubuh kecil gebunya. Kulit Scherly putih melepak dan bersih daripada sebarang kehitaman, parut, jerawat, dan jeragat. Rupa paras dia juga amat digilai ramai lelaki dan dicemburui ramai wanita. Sebagai seorang perempuan, Scherly adalah simbol kesempurnaan.
Sebab itu juga ketika Scherly mula melacurkan dirinya, ramai sugar daddy dan lelaki telah menempah slot untuk bersama dengannya.
~~ Throwback 2 bulan lepas ~~
'Tak boleh Lisa! Kau dah hutang aku berapa lama ha?! Aku minta bayar bulanan RM 1000 pun kau tak boleh nak bayar ke sundal?!'
Tengking seorang Ah long pada Lisa di dalam rumahnya. Scherly hanya mampu duduk di dalam bilik sambil menangis mengenang nasib ibunya itu. Dia tahu ibunya terpaksa meminjam wang dari Ah long itu untuk membesarkannya.
Walaupun diarahkan oleh ibunya untuk tidak keluar dari bilik, Scherly membuka sedikit pintunya juga untuk melihat apa yang sedang berlaku. Terkejut dia melihat Ah long itu sudah meletakkan pisau pada leher ibunya.
Scherly terus berlari keluar dan memeluk kaki Ah long tersebut. Dia merayu.
'Tolong jangan apa apa kan ibu! Scherly ada ibu je! Tolong! Scherly sanggup buat apa apa!'
'Cantik anak kau ni. Ni yang dulu masa budak tu ke?'
Lisa hanya mengangguk. Dia menarik anaknya itu untuk duduk di tepinya.
'Kan ibu suruh duduk dalam bilik je!'
'Kau diam Lisa!'
Tengking Ah long tadi.
'Kau kata sanggup buat apa apa kan?'
Ah long tadi bertanya sambil matanya memandang Scherly dengan renungan tajam dan penuh bernafsu. Scherly pula hanya mampu mengangguk.
YOU ARE READING
Scherly Milik Orang Ramai
FantasyFollow, comment, dan vote! Mengisahkan seorang budak sekolah berumur 16 tahun bernama Scherly yang terpaksa melacurkan dirinya untuk membebaskan ibunya daripada hutang hutang. WARNING / AMARAN Cerita ini mengandungi aksi seksual dan diklasifikasikan...