Güzel Günler YANINDA

2 0 0
                                    

İnsanlar neden çok kırılır ya da kırar?
Böyle bir söz denk geldi önüme "hiç kimse kırdığının derdinde değil herkes kırıldığının derdinde" ne kadar doğru bir söz değil mi. İnsan bu sözü duyunca düşünmeye başlıyor kimi kırdım ya da kim tarafından en çok kırıldım. Bence herkes böyledir;  çok kırılır çok da kırar ama hep kırıldığını hatırlar. Ben öyleyim keza çok kırıldığımı hatırlarım hep, herkes tarafından olur olmadık bir şey kırılırım ben. Küçücük şakaya bile, yaramla dalga geçildiğinde gözüm kimseyi görmez. Ben duydum; arkamdan konuşulanları da, konuşan insanın ağzından duydum. Bu kişiler benim dostumdu ve hepsini birer birer sildim. Uslanmadı, susmadı ben de sildim doğru olanını da yaptığımı düşünüyorum. Böylelerini çok gördüm duydum ve hepsini sildim. Biliyor musunuz artık büyüdüm. Eskiden daha çok mutluyum.😊 Artık utanmadan gülebiliyorum, artık eskisi kadar kırılmıyorum galiba. Ben kırılacağıma onlar kırılsın daha iyi diye düşünüyorum hep. Büyümüşüm gerçekten. Düşüncelerim çok değişmiş. Bunu fark ettim. Artık hayranım kendime. Hayatımı seviyorum. Çevrem, çevremdeki insanları ufacık bir yanlışlarında eksi defterime eksilerini ekliyorum. Böyle hayat daha basit. Artık her şeye renkli bakıyorum, en önemlisi de hayatıma biliyor musun? Bir ara şöyle bir cümle kurmuştum "her zamanki gibi hayatımı kendi ellerimle mahvettim, herkes bana güvendi ama ben başaramadım ama bu hikayenin sonunda hayal ettiğim kız olacağım" bunu hayatımda önemli kararlar verirken söylemiştim. Bir sınav vardı ve ben o sınava tam şekilde hazırlanmamıştım. Bu cümle "kendini nasıl hissediyorsun?" sorusunun yanıtıydı oysaki. Cümleyi kurduğum kişi akraba psikolog.
Bana dedi ki 'daha yolun başındasın ayrıca seni tanıdıkça her geçen gün karakterine hayran kalıyorum' neden bunu dediğini pek anlayamamıştım ilk. O ise benim kararlılığıma hayran kalmış ben dedim ki keşke bu şekilde devam etsem ama maalesef iş çalışmaya gelince pes ediyorum ben aynı zamanda da kararsız bir insanım galiba deyince hayat inişi çıkışlıdır dedim düşüncelerini yeni oluşuyor biraz düşündüm gerçekten de doğru hayat inişi çıkışlı bazen düşüyorsun bazen dimdik yürüyorsun bunun düşüncelerimle bir alakası olduğunu hala bağdaştıramıyorum bazen gerçekten çok ince düşünüyorum hayatı ama bu yaşadıklarımla güzel hayatım neşeleri ile hayatım anlatılan hayatın ne alakası var diyorum ama sonra anlıyorum insanlar ilk sınavdan geçiyoruz ünlülerin sanatçıların tanınmış insanların hayatlarına baktığında öncelerden çok zorluk çektiklerini gördüm ben de dedim ki kendime bu senin sınavın olmayabilir daha zor günler seni bekliyor olabilir ama her zaman hatırlıyorum zor sınavlar güzel günlerin habercisidir umut ediyorum güzel günler çok yakında...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dur! Dinlen Artık Bir KöşedeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin