Cel naszej Grupy
Grupa POS, najogólniej mówiąc– powstała by wspierać użytkowników platformy Wattpad na bardzo szerokim polu, bo zarówno skupiamy się na walce z hejtem, jak i na wsparciu technicznym oraz reklamowym nowych i tych bardziej doświadczonych użytkowników.
Jednak co to tak na prawdę znaczy?
•Czym Dokładnie się zajmujemy
Nasze konkretne "działy" oferują takie pomoce jak-
• Osobiste wsparcie w przypadku gdy nie radzisz sobie ze stresem, brakiem weny, lub (nie daj Boże) przemocą ze strony innych użytkowników.
• Artykuły i poradniki jak pozytywnie się "zaprogramować" przyjmować konstruktywną krytykę i nie przejmować się szkodliwymi opiniami.
• Doradztwo w tworzeniu opowieści. Poczynając od Ortografii i Interpunkcji, na sposobach przyciągnięcia czytelnika oraz budowania napięcia w historii kończąc.
• Tworzenie grafik, takich jak okładki do książek, edity i starterpacki do tła profilu lub dla bohaterów twojej historii, a nawet koncept arty twoich postaci.
• Reklamę profilu lub konkretnego dzieła, by więcej osób dotarło do twoich opowieści.
Mam nadzieję, że wszystko przedstawiłem jasno i zachęcająco do skorzystania z naszej pomocy, lub (co jeszcze bardziej mnie ucieszy) do zasilania szeregów Grupy.
•Podsumowanie
Każdy z działaczy Grupy POS znalazł się w jej szeregach z nadzieją, że uczyni swiat trochę lepszym miejscem niż go zastał, jesteśmy czynni 24/dobę i gotowi wyciągnąć do ciebie rękę w każdej sytuacji.
Mamy nadzieję, że zgłosisz się do nas z wszelkimi kłopotami, a nawet że znajdziesz w sobie chęć dołożenia własnej cegiełki do naszej działalności. Jedyne czego potrzebujesz, to discordi dobre chęci.
CZYTASZ
Rekrutacja
RandomPatrz wyżej. Rekrutujemy tu, więc jeśli chcesz zostać jednym z nas, zapraszamy. Czasem gryziemy, ale jesteśmy szczepieni. NASZ GATUNEK JEST POD OCHRONĄ. Wymagania? discord i dobre chęci!