İLK GÜN

16 1 2
                                    

Bugün benim için heyecanlı bir gündü,bugünü diğer günlerden ayıran şey benim üniversite için yeni eve taşınacak olmam. Uçağım saat dörtte şuanda saat iki civarında. Ailem doktor olmamı istiyorlar fakat ben polis olmak istiyorum. Bu yüzden bu gece evden kaçacağım. Valizlerimi hazırlayıp balkona sakladım. Son kalan eşyalarımı da çantama koydum. Balkondan bahçeye geçiş olduğu için ordan kaçmak daha kolay olacağı için ordan kaçaçağım ve annemler uyuduğu için kaçmak daha kolay olacak.

*
BİR SAAT SONRA

Uçağın kalkmasına bir saat kalmıştı,benim oraya varmam yarım saati bulurdu ve ben evden çıkmak üzeydim ki yukarıdan gelen ayak sesini duydum. Bu annemin ayak sesiydi. Annem istediğim mesleği olmamı istediği için odama girip sadece "Dikkatli ol" deyip sarılıp,vedalaşıp odamdan çıktı. Bende balkondan çıktım.

Valizleri arabama koyup yola çıktım. Uçağımın kalkmasına on dakika kala yetiştim. Uçağa binip kendi koltuğumu aramaya koyuldum. Koltuğumu bulup yerime yerleştim. İstanbul-Muğla arası uçakla 1 saat 15 dakikaydı. Gideceğim okul "Rüştü Ünsal Polis Meslek Yüksekokulu" idi.

Yanımda oturan kızla tanışınca aynı yere gittiğimizi öğrendim. Kızın ismi Çağla'ydı. Kız çok iyi birine benziyordu. Bakır rengi saçları,ela rengi gözleriyle cıvıl cıvıl çok güzel bir kızdı. Uçak inene kadar Çağla'yla sohbet ettik. Uçaktan indiğimizde evlerimize doğru yola çıktık. Çağla benim benim evimin karşı apartmanında oturuyordu. Kendi evime girip eşyalarımı yerleştirdiğimde saat 06:45 olmuştu.

Saat çok geç olduğu için hemen yattım. Saat onda uyanıp duşa girdim. Duştan çıkınca üstümü giyinip güzel bir kahvaltı hazırlayıp Çağla'yı kahvaltı yapmak için aradım,uçakta iyiki telefon numarasını almışım. 5 dakika sonra kapı çaldı,gelen Çağla'ydı. Çağla'yla güzel bir kahvaltı ettikten sonra gezmek için evden çıktık. Bir sürü yeni kıyafetler, eşyalar,makyaj malzemeleri alıp dışarıda akşam yemeğimizi yeyip eve döndük.

Film izlemek için Çağla'nın evine gittik. Çağla "Korku filmi izleyelim mi?" diye sordu. Başımı olumlu anlamda salladım. Çağla filmi açtı izlemeye başladık. Filimden sonra ikimizde korktuğumuz için Çağla "Bizde kalsan olur mu?" diye sorunca kabul ettim. Bu gece evde tek başıma uyyamazdım zaten. Çağla sabah ben kalkmadan kalkıp kahvaltyı hazırlamıştı. Yanına mutfağa gittiğimde kimse yoktu. Ve Çağla'ya seslendiğimde cevap vermedi.

Mutfaktan çıkıp odaya giderken arkamdan ayak sesleri duydum. Bu şapşal beni beni korkutmaya mı çalışıyordu? Yermi Anadolu çocuğu? Yemez tabiki ama oyununda ona eşlik ettim ve korkmuş gibi yaptım. Çağla buna sanki çok komikmiş gibi dakikalarca güldü. Ardından güzel bir kahvaltı yaptık. Kahvaltıdan sonra bu semti gezmek için dışarı çıktık. Eve döndüğümüzde çoktan hava karamıştı.

Yarın üniversitenin ilk günü olduğu için erkenden uyumak için yatağıma girdim fakat yukarıdan gelen sesten dolayı bir türlü uyuyamadım. Ne yapıyorlardı bunlar bu saatte? Hayır saat gecenin dördü olmuş burda insanlar uyumaya çalışıyor bunlar yukarda bebek çalışması yapıyor! Yarım saatin sonunda sesler kesilince sonunda uykuya dalabildim. Yarın sabah ilk iş kapılarına dayanacağım! Saat yedi buçuk civarında uyandım. Hemen duş alıp üzerime bol paçalı mavi bir kot pantolon,üstüme beyaz klasik bir tişört giydim.

Kahvaltıyı hazırlayıp tam yiyecekken aklıma dün yukarıdan gelen ses geldi yemeğimi yemeden hemen yukarıya çıkıp zile bastım. Kapıyı kaslı, yakışıklı,ortalama benden iki üç yaş büyük,uzun boylu,biçimli yüzlü,kahverengi gözlü bir çocuk açtı. "Nasıl yardımcı olabilirim?" "Öncelikle merhaba ben alt komşunuz Gece buraya yeni taşındım" deyip elimi uzattım. Elime boş bir bakış attıktan sonra elimi sıkıp "Nasıl yardımcı olabilirim?" diye tekrar etti. İnsan nezaketen bi adını söyler,hoşgeldin der öküz! Bu tavrından sonra hemen konuya girdim "Dün gece evinizden çok fazla ses geliyordu biraz daha sessiz olursanız bende uyuyabileyim" dedim yüzüme boş boş bakıp "Başka bir şey?" deyince afalladım.

"Başka bir şey yok iyi günler" dediğim gibi kapı yüzüme kapandı. Hiç sevmedim bu çocuğu öküzün teki! Kendi evime inip kahvaltımı yapmaya başlamıştımki yukarıdan "Sana daha kaç kere söyleyeceğim evime gelme diye!" bir bağırma sesi duydum. Umursamayıp kahvaltıma devam ettim. Kahvaltıdan sonra saçımı fönleyip biraz makyaj yaptım. Evden çıkarken Çağlayı arayıp ben evden çıkıyorum diye haber verdim. Çağla "Kapının önünde seni bekliyorum" dedi. Hemen apartmandan çıkıp yanına gittim.

Beraber okula kadar yürüdük. Okula geldiğimizde derslerimiz farklı olduğu için ayrıldık. Sınıfa girdiğimde bayağı bir kişi vardı ama öğretmen henüz gelmemişti. Kapıdan adımımı atar atmaz tüm gözler bana döndü aldırış etmeyip arkalarda bir kızın yanına oturdum. Kız siyah saçlı,mavi gözlü,dolgun dudaklı,çilli,güzel bir kızdı. Tanışmak için elimi uzatıp "Merhaba ben Gece" dedim. Kız içtenlikle gülümseyip elimi sıktı. "Tanıştığıma memnun oldum bende Esin" deyince bende gülümsedim iyi birine benziyodu. Esinle biraz sohbet ettikten sonra hoca sınıfa girdi. Ve konuşmaya başladı...

Çağla'da biriyle arkadaş olmuştu. İsmi Eda'ydı. Kahverengi saçlarının yanlarını sarıya boyamışştı. Okyanusu andıran masmavi gözleri dolgun pembe dudaklarıyla çok güzel bir kızdı. Ders aralarında kafeteryaya inip Esin Çağla ve Çağlanın arkadaşı Eda ile keyifli vakitler geçirdik. Eve yine Çağla'yla yürüyerek gelmiştik. Evime geldiğimde yukarıdan yine bağırışma sesleri geliyordu ama bu sefer daha hararetli bir bağırışmaydı. Sesler git gide yükselince biraz ürktüm. Çok sürmeden sesler kesildi önce odanın daha sonra dış kapının sertçe kapatılma sesi geldi. Hemen cama koştum. Bu adam sabah gördüğüm öküz değildi.

Hızlı adımlar atarak uzaklaştı bende eşyalarımı toplayıp Çağla'nın yanına gitmek için evden çıktığımda merdivende o öküzü gördüm. Az önceki bağırışlara göre çok sakin görünüyordu. Başka biri olsa selam verirdim ama bu öküz selamı da almaz şimdi. Hiçbirşey demeden apartmandan çıktık. O caddede düz bir şekide ilerlerken ben Çağla'nın evine girdim. Çağla'yla hem yemek yeyip hem sohbet ederken saatin çoktan bir olduğunu fark etmemiştim. Çağla'ya "Saat geç oldu ben kalkayım artık" dedim Çağla beni kapıya kadar geçirdi. Eve gelince hemen makyajımı sildim,üstümü değiştirdim ve yatağa uzandım.

Hiç uykum yoktu bugün olanları aklımdan geçirdim. O öküzle tanışmam,okulun ilk günü ve Esin. Esini sevmiştim,çok sevecen biriydi ve sohbeti keyifliydi yarın onu ve Çağlayı akşam yemeğine davet etmeliydim. Ha birde Eda'yı onuda sevmiştim iyi biriydi. Aklımdan ne yemek yapcağımı düşündüm. Patates köfte?,Köri soslu mantarlı makarna?,Mantı? ne yapsam diye düşündükten sonra patates köfteye karar verdim. Ve uykuya daldım... Saat 7de uyandım kahvaltı hazırlayıp Çağla'yı ve Esin'i aradım. Yarım saat sonra ikiside geldi. Kahvaltımızı yapmaya başladık. Kahvaltı yaparken sohbet de ediyorduk. Onları gerçekten çok sevmiştim sanki yıllardır arkaşmışız gibi hissettirmişlerdi.

Kahvaltımızı yapıp sofrayı topladık. Ben tabakları bulaşık makinesine,zeytini peyniri de buz dolabına koyduktan sonra işimiz bitmişti. Beraber hazırlanıp okula doğru yürümeye başlamıştık ki telefonum çaldı. Arayan İstanbul'daki en yakın arkadaşım Aybükeydi. Onunla en son evden kaçtığım gece konuşmuştuk. Okula varana kadar Aybükeyle konuştum. Bir ay sonra buraya geleceğini söyleyince çok sevindim. Birkaç hafta burada kalacaktı.

Okula vardığımızda ben ve Esin kendi sınıfımıza Çağlada Eda'yı bulup kendi sınıfına gitti. Kafeteryada otururken onlara "Akşam yemeğini benim evimde yemeğe ne dersiniz?" diye sordum. Kabul ettiler. Esin "O halde pazar günüde benim evimde bir pijama partisi düzenleyelim" dedi hepimiz onayladık. Okul çıkışı hemen markete gidip biraz kıyma,patates,baharat,içecek birşeyler,atıştırmalıklar ve başka ihtiyacım olan şeyleri alıp eve döndüm. Yemekleri hazırlamaya başladım.

Yemekler pişmeden biraz önce kızlar geldi. Hemen masayı kurup yemeğimizi yemeye başladık.Yemekte sonra güzel bir komedi filmi izleyerek zaman geçirdik.Saat bir civarında kızlar evden gitti.Bende etrafı toplayıp uyumak için hazırlandım. Yatağa uzanıp boş boş tavana bakarken zil çaldı. Kapıyı açtığımda birde ne göreyim dün bağırıp çağırıp daha sonrada kapıları çarpıp giden o adam. Elinde bir buketle kapımda dikiliyor...

Evetttt bu ilk bölümdü sizce nasıl? Gideri varmı? Bol bol yorum yapıp oylamayı unutmayınn.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYALET KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin