6

184 20 69
                                    

|Todoroki|
Yemeğimizi bitirmiş tepsiyi masaya koymuştum.

Todoroki: hâlâ açsan birşeyler getirebilirim.

Bakugo: hayır çok aç değildim zaten.

O yüzden mi beni bu kadar uğraştırdın!?
Masanın yanındaki çantadan kitapları çıkardım. Bakugo'nun kucağına koyunca önce kitaplara sonra bana baktı.

Bakugo: açım ben!

Todoroki: kaçamazsın.

Bakugo: tck.

Todoroki telefonundan saate baktı. çoktan saat 18.28 olmuştu. Yemek yapmak epey bir zamanlarını almıştı.

Todoroki: şanslısın ki bugün çok çalışmayacağız. Saat geç olmaya başladı.

Rahat bir nefes verdi.

Todoroki: masaya geçmiyecek misin?

Bakugo: yatak daha rahat hiç kalkasım yok.

Todoroki: o zaman yana kayman gerekicek.

Bakugo: NEDENMİŞ?

Todoroki: benim seni çalıştıracağımı unuttun mu?

Bakugo: sandalye çek banane!

Sabır dileyerek derin bir nefes verdim. Yanına sandalyeyi çektim ve oturdum. Kucağındaki kitaplardan birini elime alıp açtım. Ardından diğer kitapları kenara koydum.

Todoroki: burdan başlayacağız.

•••

Neredeyse yarım saat olmuştu. Bakugo artık ara verelim diyerek sinirleniyordu. Hatta kolumu köpek dişleri ile ısırıp kanatmıştı bile. Bende kabul etmek zorunda kaldım.

Bakugo: su sikik dersleri çalışmasam bile 100 alırım! Neden çalışıyoruz ki!?

Todoroki: çünkü Aizawa sensei öyle istiyor.

Bakugo: tck!

Göz ucuyla önce bana sonrada kolumdaki ısırık izine baktı. Bileğimden aniden çekti. Bende biraz ileri doğru eğildim. Isırık izine bakıp parmaklarını üstünde gezdirdi. Hafif sızlama ve acı hissinden dolayı ağızımdan küçük bir inleme çıkardım.

Todoroki: ağh

Bakugo: çok acıyor mu?

Sesi kısık çıkmıştı. sanki çekiniyor gibiydi.

Todoroki: biraz..

Bileğimi biraz daha çekti. Ağzına yakınlaştırıp yalamaya başladı. O an beynim durmuş gibiydi. Çok şey düşünüyordum ama aynı zamanda hiç bir şey düşünmüyordum.

Yalamayı bıraktı ve bana döndü. Bu seferde tşörtümün yakasından tuttu. Kendine çekip dudaklarımı adeta diliyle okşuyordu. Artık kendimi tutamayacağım. Alt dudağını emiyor ve ona daha çok yaklaşıyordum. bir elimi yatağa koyarak destek aldım. İkimizinde nefesi tükenince ayrıldım.
Ardından hırlama gibi mırıltılar çıkardı?

Todoroki: Bakugo?

O an anladım ki yine köpek bilincindeydi... sandalyede geriye yaslanıp parmaklarımı saçıma geçirdim.

Todoroki: hahh... ne yapıyorum ben böyle.

Bakugo: Hav hav!

Odamdan çıktım, o sırada odamın önünden geçen Kaminari'yle karşılaştım.

Todoroki: biraz hava almaya çıkacağım Bakugo'nun yanında dururmusun?

Kaminari: olur ama sen iyi misin? Pek iyi durmuyorsun.

Köpek? | TODOBAKU (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin