Kıskançlık

539 44 12
                                    


-Whyd you only call me when you're high...

Sabah erken saatlerdi seyran bu sabah aslında baya uyumuştu ki saat 10.00 olmuştu yatağın yanına baktığında feritin olmadığını gördüğünde alışkanlıkla doğruldu hafifçe esneyip yatakdan kalktı yüzünü yıkayıp bakım rutinini yaptıktan sonra salona indi..Seyranın hikayesi şöyleydi 19 yaşında babasının ani bir kararıyla sanki evlilik çağına uyan bir yaşmış gibi evlendirilmiş oysa üniversite okuma hayalleri olan bir kızdı..Tabiki bu hayaller siyah poşete girmişti, sabah kahvaltı etmeyi sevmediği için direk salona geçti sehpanın üstünde minicik gördüğü kağıtla alıp içini açtı kaşlarını çattı hafifçe* 

Kahvaltını yapmazsan bozuşuruz..

Güzelce kahvaltı yap sonra abidin seni şirkete getirecek..

-Ferit

Bu notu okumasıyla beraber iç çekerek kendine meyve doğrayıp yemeye başladı bi süre sonra odaya gelip kıyafet seçti ne kadar küçük olsada her zaman giyimine dikkat ederdi siyah kumaş paltonunu ve siyah ince saten gömleğini giydi ayaklarınada siyah stilettolarını giyip saçlarını topladı çantasına telefonunu,evin anahtarını koyup makyajını yaptı parfümünüde sıktığında feritin hediyesi olan altın saatini ve pırlanta kolyesini taktı hemen inip dışarı çıktı abidinde saygıyla kapısını açtı*Günaydın abidin abi sağol  -Günaydınn..*seyran bindiğinde hemen arabayı şirkete sürdü geldiklerinde inip kapısını açtı seyranda hemen inip teşekkürünü etti daha sonra şirkete adımlarını attı görünce herkes birden ayağa kalkmıştı tabikii bu kadar çok saygı alan insanın bir o kadarda  düşmanı olur derler,Feritin sekreteri irem,Seyranı o kadar kıskanırdı ki hep onun yerine geçmek isterdi fakat kendisi seyranın tırnağı edemezdi..*Herkese gülümseyerek bakıp selam verdikten sonra asansörle feritin odasına çıktı geldiğinde yavaşça tıkladı feritte o sırada dosyalara bakıyordu*Gel! *içeri yavaşça girip kapıyı kapattı feritte başını kaldırıp karısını görünce hafiften tebessüm etti*Seyran? hoşgeldin gel.. Hoşbulduk..*gelip yavaşça karşısındaki koltuğa oturdu*Yaptın dimi kahvaltını? Yaptım,bana not yazmışsın *gözlerine bakıp gülümsedi naifçe* Gördüğünüde sevindim *oda gülümsedi iremde seyranın peşinden gelip hemen kapıyı çaldı feritte kapıya bakıp göz devirdi*Dursalar şaşarım,gel! *iremde içeri girip yavaşça yanlarına yürüdü*-Ferit bey birşey istermiydiniz acaba?*seyranda onu yavaşça süzdü ne kadar adi bir kızdı böyle? üzerindeki kıyafetler bile yaşına ağırdı bacakları o kadar açıktı ki hele bu sonbahar döneminde üşümüyormuydu? tabii bazı insanlar şov için kış ayında crop bile giyebilirler..*İki tane türk kahvesi istiyoruz sade *seyrana baktı*Canım başka birşey istermisin? *Feritin sorduğu soruyla kendine gelip hayır anlamında baş salladı*-O zaman ben hemen getireyim*salak salak sırıtıp çıktığında kaşlarını çattı*Ferit? bu kız..Yani sekreterin değişikmiş,çok küçük,18 yaşında varmı? Çocuk daha o güzelim senin gibi,Genç işte boşver *İç çekip başını salladı yavaşça o sırada iremde yavaşça içeri girdi*-Buyrun..*önce seyrana verip feritin yanına gitti gözlerine baktı uzun uzun seyranda tilt olmuştu sinirle öksürdü iremde  fark edip çekildi*-Şey ben çıkıyorum..  İyi olur..*sinirle gözlerine baktığında iremde hızla çıktı*Şey ben bir lavaboya gitsem olurmu? Tabi bak sağdan yürü hemen orda göreceksin Tamam şey ee geliyorum hemen*çantasını bırakıp çıktı kapıyı kapatıp etrafa baktı lavaboya girdiğinde iremin rujunu tazelediğini görünce hafifçe sırıttı* Kime hazırlanıyorsun? -K-kimseye?*hafifçe rujunu bırakıp seyrana döndü*Sen anlamadım sandın herhalde?


Helooo bencee harika olacakk🙈

İnşallah beğenirsiz desteklerinizi esirgemeyinnn..🤍🤗


sınır 20 vote. 5 yorum!

Yolun SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin